LierTrainspotter schreef:Ik zag vandaag toevallig een HLE 27, de 2752 maar heeft hij nu MUX of automatische koppeling dat weet ik niet. Ik denk een MUX maar.
De automatische koppeling kun je duidelijk op de foto zien. Mux moet je opzoeken....
dentheo schreef:
De automatische koppeling kun je duidelijk op de foto zien. Mux moet je opzoeken....
mux kan je ook duidelijk herkennen hoor
27'ers zonder mux hebben 3 dikke TS-kabels vooraan hangen, je kan op deze foto trouwens nog de "gaten" zien waar deze vroeger hingen.
Verder staat er normaal ook naast het nummer "mux" op de loc
Shrek schreef:
27'ers zonder mux hebben 3 dikke TS-kabels vooraan hangen, je kan op deze foto trouwens nog de "gaten" zien waar deze vroeger hingen.
Shrek schreef:
Wat mij op viel is dat die GF's wel erg ver vooruit uitsteken. Dat gaat een mooie stormram geven als er een keer een auto aangereden wordt aan een overweg. Dat is zeker zo als je vergelijkt met hoe het in de Nederlandes loc's (reeks 15 als ik me niet vergis) eruit ziet. Daar hangen de buffers en de koppelhaak er nog aan, wat bij onze 27'ers niet het geval is.