Eurostar vraagje
Eurostar vraagje
Ik ben een tripje aan het plannen met de Eurostar van Lille naar Brussel. een paar vraagjes.
Vermits iedereen vanuit London/Ashford al door de Franse douane gepasseerd is, moet ik ook 30 minuten op voorhand zijn enzo??
Vermits ik met de IC-713 uit Kortrijk zal aankomen te Lille Flanders, zal ik nog genoeg tijd hebben voor de overstap (14h50-15h33)??
mvg,
Marc
Vermits iedereen vanuit London/Ashford al door de Franse douane gepasseerd is, moet ik ook 30 minuten op voorhand zijn enzo??
Vermits ik met de IC-713 uit Kortrijk zal aankomen te Lille Flanders, zal ik nog genoeg tijd hebben voor de overstap (14h50-15h33)??
mvg,
Marc
Re: Eurostar vraagje
Nee, 30 minuten is zwaar overdreven, de laatste keer dat ik de E* van Rijsel naar Brussel nam, ging de check-in pas 10 minuten voor het vertrek open.OO-MSS schreef:Ik ben een tripje aan het plannen met de Eurostar van Lille naar Brussel. een paar vraagjes.
Je gaat je nog vervelen... Overigens is de TGV handiger, da's zonder check-in en ID-controle.OO-MSS schreef: Vermits ik met de IC-713 uit Kortrijk zal aankomen te Lille Flanders, zal ik nog genoeg tijd hebben voor de overstap (14h50-15h33)??
Zoals hierboven aangehaald en jammer genoeg voor ons Trainmanagers is er GEEN identiteitscontrole of ticketcontrole/check-in in Lille Europe richting Brussel-Zuid. Je kan dus perfect 5 minuten voor vertrek op het perron komen en opstappen. Er is dus geen verschil tussen de E* en een TGV wat het traject Lille - Brussel betreft.
die trein komt toch aan in de steriele zone in brussel? dan kan je op die manier toch perfect een bom of zoiets binnensmokkelenTMTHALYS schreef:Zoals hierboven aangehaald en jammer genoeg voor ons Trainmanagers is er GEEN identiteitscontrole of ticketcontrole/check-in in Lille Europe richting Brussel-Zuid. Je kan dus perfect 5 minuten voor vertrek op het perron komen en opstappen. Er is dus geen verschil tussen de E* en een TGV wat het traject Lille - Brussel betreft.