Lijn 53, rondom Dendermonde

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Werner

Lijn 53, rondom Dendermonde

Bericht door Werner »

Een weekje verlof, het weer viel nog mee... hier mijn oogst. Meer fotokes en meer uitleg op de website (http://www.trainpage.net)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Een lok van de reeks 25 (!) voor een goederentrein
Afbeelding Afbeelding Wat vinden jullie er van?
Wover

Bericht door Wover »

Heel mooie foto's!

Doe zo voort zou ik zeggen :P

Welkom op het forum trouwens ;), je kan je misschien voorstellen in het "babbelhoekje" vanonder ;).
Patrick

Bericht door Patrick »

Oei, waar stond jij opgesteld bij die SNCF-loc 36009? :shock: Of tele-kanon ingeschakeld?
Overigens: schoon logootje dat jij hebt 8)
Steven

Bericht door Steven »

amaai een eerste berichtje en direct eentje van formaat, doe zo verder, tussen de bomen foto's maken heeft dus wel eens een ander en leuk effect.

ik vermoed dat je op de overweg stond in dendermonde kant gent sint pieters waarbij de goederentrein stilstond voor het gesloten sein :-)
Shrek

Bericht door Shrek »

chiqchiq :P
Werner

Bericht door Werner »

Steven schreef:ik vermoed dat je op de overweg stond in dendermonde kant gent sint pieters waarbij de goederentrein stilstond voor het gesloten sein :-)
Inderdaad... er is niets onwettigs gebeurt! De 36009 stond netjes voor het sein te wachten en ik ben de (open) overweg opgegaan en heb daar de foto genomen.

Dat is trouwens altijd het geval bij mij: nooit te dicht bij het spoor gaan staan! Ik begrijp trouwens ook niet goed waarom: als je met uw neus op de trein gaat staan heb je meestal toch niet zo een geslaagde foto's. Liever een beetje op afstand, liefst met een stukje landschap er bij...
Steven

Bericht door Steven »

schoon uitspraak werner, houden zo :-)
5941

Bericht door 5941 »

mooie foto's

waar is die g2000 gemaakt

gr hans
5307

Bericht door 5307 »

mooi mooi, waar is die 12 gefotograffeerd werner??
Werner

Bericht door Werner »

5307 schreef:mooi mooi, waar is die 12 gefotograffeerd werner??
5941 schreef:waar is die g2000 gemaakt

Beiden werden op het ongeveer dezelfde plaats gemaakt, maar langs de andere kant van het spoor: tussen Dendermonde en Oudegem. Voor diegenen die de streek kennen: op de foto van G2000 zie je op de achtergrond aan de rechterkant de schouw van het VPK Oudegem (papierfabriek).
Plaats reactie