Een dag in Brussel zuid
Een dag in Brussel zuid
Vandaag ben ik eens naar brussel geweest. In devoormiddag viel het weer nog mee. Vandaag heb ik nogal wat gespot. deze afbeelding is de trein naar Maastricht
Hallo,
Beeldjes: Zie bijlage.
Groeten,
Joris De Mol
Beeldjes: Zie bijlage.
Groeten,
Joris De Mol
- Bijlagen
-
- De rijtuigen van de EC Jean Monnet. De achterkant. Florée, 11/07/2007.
- IMG00434F.jpg (42.72 KiB) 6252 keer bekeken
-
- De 2025 rijdt met de EC Jean Monnet door Florée. 11/07/2007. Sorry voor de slechte kwaliteit van deze foto.
- IMG00433F.jpg (43.88 KiB) 6252 keer bekeken
De eerste leek alleszins een A10tu van Corail Intercités.. waarschijnlijk die ram rijtuigen die voor 10/06/07 nog op Parijs-Frankfurt werd gebruikt omdat maar enkele rijtuigen een vierspanningsvoeding hebben (de rest enkel 1.5kV gelijk-en wisselstroom)..
Ik heb anders nog een foto van een B9ux rijtuig van de regio PACA (voorlopig nog zonder enige sticker, maar die word nog aangebracht) :
Ik heb anders nog een foto van een B9ux rijtuig van de regio PACA (voorlopig nog zonder enige sticker, maar die word nog aangebracht) :

De fotos zijn genomen op 6 augustus 2007.Joris schreef:Hallo,
De foto's zijn niet slecht, maar ze zijn wel vreselijk slecht gecropt. Ik weet niet wat het beste programma is om dat te doen, maar dit duidelijk niet. Alles is met zeer 'blokkige' lijnen.
Op welke datum zijn die foto's genomen?
Groeten,
Joris De Mol
Ik heb Microsoft Photo Editor gebruikt om de fotos te bewerken
Hallo,
Misschien probeer je best eens een ander programma uit, en vergelijk dan eens.
Misschien zijn er hier wel mensen die goede tips hebben.
Bedankt voor de datum. Die Belgische rijtuigen waren dus niet mee omwille van de overgang (dan zou de plaat ergens op 09/10 juni gemaakt moeten zijn).
Groeten,
Joris De Mol
Misschien probeer je best eens een ander programma uit, en vergelijk dan eens.
Misschien zijn er hier wel mensen die goede tips hebben.
Bedankt voor de datum. Die Belgische rijtuigen waren dus niet mee omwille van de overgang (dan zou de plaat ergens op 09/10 juni gemaakt moeten zijn).
Groeten,
Joris De Mol