Da's nu onder de vleugels van het Historisch Patrimonium van de NMBS Holding.
En wie die treinen mag besturen? Voor de 29.013 en diesels van het HP is er een vaste equipe, voor museumverenigingen een NMBS treinbestuurder.
Zo heeft forumgenoot Steven vorig jaar de eer gehad met de 4403 van SCM de eerste reizigerstrein op L4 te verzekeren
Tim schreef:Da's nu onder de vleugels van het Historisch Patrimonium van de NMBS Holding.
En wie die treinen mag besturen? Voor de 29.013 en diesels van het HP is er een vaste equipe, voor museumverenigingen een NMBS treinbestuurder.
Zo heeft forumgenoot Steven vorig jaar de eer gehad met de 4403 van SCM de eerste reizigerstrein op L4 te verzekeren
TSP heeft zelf geen veiligheidsattest ??
Als zij een machinist inhuren, moet die dus aan zijn baas vragen of hij die rit mag maken onder hun veiligheidsattest (zelfs als vrijwilliger)???
Goed nieuws voor de vzw's die toeristische rondritten organiseren met oude treinen. Een ministerieel besluit maakt een einde aan het luchtledige waarin hun activiteiten waren beland sinds januari van dit jaar.