Niewe reeks 14 en 56?
Niewe reeks 14 en 56?
Het onvermijdelijke topic! Wie rijft de bestelling voor de nieuwe 14 en/of 56?
Uiterste data voor het binnen dienen van een voorstel: diesellocs 28/02, elektrische locs 24/02.
Offerte E-locs
Offerte D-locs
PS: Wat is er geworden van die aanbesteding tot huur van 3 diesellocs?
Uiterste data voor het binnen dienen van een voorstel: diesellocs 28/02, elektrische locs 24/02.
Offerte E-locs
Offerte D-locs
PS: Wat is er geworden van die aanbesteding tot huur van 3 diesellocs?
tja ik hoop 1 ding, welke firma het ook mag zijn die de locs gaan leveren, ik hoop niet da het een prototype is, kortweg een loc die nog nergens zijn pluimen verdiend heeft, dus liefst een bestaand model aangepast aan de belgische seinen en veiligheid => minder kinderziektes => snellere productiviteit van het materieel
Met een soort gammaschakelaar?SIMPY.be schreef: Toch geen alstom...
Siemens daarintegen!
Nogmaals, het is niet nodig om 200km/u met ne marchandise te kunnen rijden. Gooit die treezen allemaal op de reizigers en koop een pure goederenloc van degelijke kwaliteit. Maakt niet uit wie ze maakt, als't maar macheert deze keer, want onze vorige twee aankopen

lees de offertes is degelijk mannen, deze loc moet zowel voor goederen als passagiers kunnen rijden, daarom de 200, is ook de reden waarom de zuivere vierspanningsloc reeks 14 er niet is gekomen die was zuiver goederen bedoeld, maar ze kwamer er achter da voor deze loc geen subsidies zijn toegestaan vandaar dus de bestelling van een loc die zowel goederen als passagiers mag slepen en dus beperkt voor 2 spanningen ipv 4, kortweg men zoekt een loc met gelijkaardige technische eigenschappen als de 13
lees mijn posts een degelijk manSteven schreef:lees de offertes is degelijk mannen, deze loc moet zowel voor goederen als passagiers kunnen rijden, daarom de 200, is ook de reden waarom de zuivere vierspanningsloc reeks 14 er niet is gekomen die was zuiver goederen bedoeld, maar ze kwamer er achter da voor deze loc geen subsidies zijn toegestaan vandaar dus de bestelling van een loc die zowel goederen als passagiers mag slepen en dus beperkt voor 2 spanningen ipv 4, kortweg men zoekt een loc met gelijkaardige technische eigenschappen als de 13

Ik weet dat de loc zowel gaat ingezet worden voor HKV als HKM, maar ik zeg u dat ge dan voor geen een van de twee een goed machien krijgt.
En die subsidies? Geen geld van staat, dus we schaffen ons weer ne onbruikbare loc aan?

Gebrek aan LEF ja...