Ik heb stevige twijfels of het nu na de tweede keer ook zal lukken, want eerst moet men weer een "koninklijke onderhandelaar" aanstellen als 'ontmijner' en dan krijgen we een nieuwe formateur.Sommigen stellen al dat de mogelijkheid van een oranje-blauwe regering zéér klein wordt, maar als men het waagt om opnieuw met paars-groen aan te treden pleegt men enorm kiezersbedrog, en is de nog resterende geloofwaardigheid in de Belgische politiek wel héél ver zoek..

Enige mogelijke oplossing volgens mij is een oranje-blauwe regering met Reynders als premier.Twee vliegen in één klap: de Walen zullen niet tegen zijn want "l'homme dangereux" is geen premier, en omdat hij nogal gematigd is en beide regio's nogal goed kent zullen ze op gelijke voet behandeld worden..
Een win-win situatie, maar nu nog de Waalse partijen daarvan overtuigen.. In ieder geval mag Milquet van mijn part haar geliefde ministerpost (Binnenlandse Zaken of Justitie) op haar buik schrijven, ze heeft de Vlamingen een hoge prijs laten betalen voor B/H/V en de staatshervorming, dus nu is het aan ons om Milquet daarvoor te laten boeten !