IC/IR2007
de ICT Turnhout Blankenberge is naar mijn weten wel met M4'en ze 
dan is de keuze nog sneller gemaakt
maar ik verkies bijna alles boven de 41. Bv als we naar Hasselt gaan shoppen, ben ik liever 10 minuten langer onderweg door eerst naar lier te rijden en dan daar de IR naar Hasselt te nemen (break), dan meer dan een uur in een 41 te zitten. Bovendien zijn de landschappen dan ook mooier en gaat ge sneller
Alleen als ik naar Antwerpen ga, neem ik de 41, omdat die daar het snelste is, en breaks ni echt een heel veel beter alternatief zijn (L trein, ofwel overstappen)

dan is de keuze nog sneller gemaakt

maar ik verkies bijna alles boven de 41. Bv als we naar Hasselt gaan shoppen, ben ik liever 10 minuten langer onderweg door eerst naar lier te rijden en dan daar de IR naar Hasselt te nemen (break), dan meer dan een uur in een 41 te zitten. Bovendien zijn de landschappen dan ook mooier en gaat ge sneller

Alleen als ik naar Antwerpen ga, neem ik de 41, omdat die daar het snelste is, en breaks ni echt een heel veel beter alternatief zijn (L trein, ofwel overstappen)
idd dat is de athus meuselijngroentje schreef:En vooral: enkele stopplaatsen zouden daar toch echt opnieuw open moeten... Vooral tussen Virton en Athus/Aarlen... Nu rijdt daar een L-trein, die een afstand moet overbruggen die veel IC's nog niet doen tussen de stations...
Is het trouwens niet de Athus-Meuselijn?

IR r wordt net zoals die L trein met DMU 41 gereden, deze rijdt op diesel en kan dus op elke net rijdenJonathan schreef:Kunnen die MS 62, 63 en 65 niet omgezet worden naar een ander net dan? Ze doen dat toch met de IR r![]()
![]()
![]()

die helemaal ombouwen gaat een hele dure zaak worden, de MS 96 die niet onder 25Kv kunnen rijden zijn daar wel op voorzien en kunnen makkelijk omgebouwd worden.