In Gent-Zeehaven staan er oude K-rijtuigen, deze moesten ongeveer 20-25 meter verzet worden. Gent-Zeehaven staat vol met 77'ers, rarara wat sturen ze: een 62 uit Merelbeke om die wagons 20-25 meter te verzetten
Maarja....[/quote]
Dat heeft meer te maken met denk ik die 62 zal van infrabel zijn geweest en zij zullen dat zelf verzet hebben en geen beroep gedaan hebben op B cargo voor dat te doen denk ik.
zo'n sproeitrein, dat is toch om onkruid weg te doen?
In dat geval mag hij eens passeren op lijn 27 tussen Hove en Mortsel liersesteenweg... er groeit daar intussen meer onkruid als op sommige stoomlijntjes...
mirax schreef:zo'n sproeitrein, dat is toch om onkruid weg te doen?
In dat geval mag hij eens passeren op lijn 27 tussen Hove en Mortsel liersesteenweg... er groeit daar intussen meer onkruid als op sommige stoomlijntjes...
om precies te zijn is dat koolzaad een trein die daar een klein beetje lading verloren heeft (door de wind?) heeft zijn effect niet gemist
mirax schreef:zo'n sproeitrein, dat is toch om onkruid weg te doen?
In dat geval mag hij eens passeren op lijn 27 tussen Hove en Mortsel liersesteenweg... er groeit daar intussen meer onkruid als op sommige stoomlijntjes...
om precies te zijn is dat koolzaad een trein die daar een klein beetje lading verloren heeft (door de wind?) heeft zijn effect niet gemist
Stond daar vorig jaar geen mais? (Zie Spoorweg Journaal.)
Groeten,
Joris De Mol
mirax schreef:zo'n sproeitrein, dat is toch om onkruid weg te doen?
In dat geval mag hij eens passeren op lijn 27 tussen Hove en Mortsel liersesteenweg... er groeit daar intussen meer onkruid als op sommige stoomlijntjes...
om precies te zijn is dat koolzaad een trein die daar een klein beetje lading verloren heeft (door de wind?) heeft zijn effect niet gemist
Steven schreef:
om precies te zijn is dat koolzaad een trein die daar een klein beetje lading verloren heeft (door de wind?) heeft zijn effect niet gemist
Stond daar vorig jaar geen mais? (Zie Spoorweg Journaal.)
Groeten,
Joris De Mol