Medische testen... oogtesten
Medische testen... oogtesten
Ik ben naar de medische testen geweest,was er van alles door,maar moet terugkomen naar de oogarts.Voor zijn opinie.
Ik kreeg op het laatse bij de dokter een boeje waar bolletjes in stonden en moest zeggen waarnaar de bolletjes gericht stonden.Maar zag maar twee bolletjes die afweken.
Wie kan mij meer vertellen over deze test??
Want de dokteres sprak niet zo goed nederlands.
greetz,
Kan men mij hiervoor uitsluiten?
Ik kreeg op het laatse bij de dokter een boeje waar bolletjes in stonden en moest zeggen waarnaar de bolletjes gericht stonden.Maar zag maar twee bolletjes die afweken.
Wie kan mij meer vertellen over deze test??
Want de dokteres sprak niet zo goed nederlands.
greetz,
Kan men mij hiervoor uitsluiten?
Ik wel,maar wss omdat ik bij mijn dieptezicht test voordien maar net genoeg gescoord had...
Nu moet ik binnen twee weken terug,naar een oogarts van hen.
Nog effe bang afwachten.
Wij waren er met drie pers.,dan was jij één van de drie???
Greetz
Nu moet ik binnen twee weken terug,naar een oogarts van hen.
Nog effe bang afwachten.
Wij waren er met drie pers.,dan was jij één van de drie???
Greetz
Laatst gewijzigd door dino op 03 sep 2007, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ogen (lui)
[Ik heb wel van kleins af dat mijn linker oog een beetje minder zicht heeft(lui oog vermoed ik).
Kan dit een ventueel probleem vormen of valt dit op te lossen?
=Kan ik het al vergeten????

=Kan ik het al vergeten????

Re: Ogen (lui)
Als dat op te lossen is mits correctie (bril, lenzen) mag dat geen probleem vormen.dino schreef:[Ik heb wel van kleins af dat mijn linker oog een beetje minder zicht heeft(lui oog vermoed ik).
=Kan ik het al vergeten????![]()
Re: test
dino schreef:neen ,niet met die gekleurde bolletjes
Het waren allemaal appartebolletjes(zwart) in een cirkeltje.een bettje de vorm van de ogen met puppillen.
En daarnaast stond een grote vlieg waarvan de vlogels in dimensie eruit sprongen door de bril...
wie kent deze test?
Greetz
Hoe zit dat nu in feite met kleurengestoordheid? Ik heb bvb die afwijking (zie meeste groentinten niet correct, en dat heeft gevolgen voor een hele hoop kleuren uit het palet). Ik heb mij lang geleden laten vertellen dat o.a. treinbestuurder uit de boze was. Is dat nog steeds het geval? Staat daar iets van op papier bij de medische checkup?
Dietrich,Dietrich schreef:Hoe zit dat nu in feite met kleurengestoordheid? Ik heb bvb die afwijking (zie meeste groentinten niet correct, en dat heeft gevolgen voor een hele hoop kleuren uit het palet). Ik heb mij lang geleden laten vertellen dat o.a. treinbestuurder uit de boze was. Is dat nog steeds het geval? Staat daar iets van op papier bij de medische checkup?
Daar kleuren van groot belang zijn voor de job van treinbestuurder,lijkt het me dan ook logisch dat kleurgestoorde niet in aanmerking komen.
Heel spijtig dat dit niet met een bril op te lossen is...
Maar Dietrich,laat je niet ontmoedigen,er zijn zeker nog wel vacatures waar je voldoening uit kan halen.
Succes