Kris schreef:
Dat u Luik en Rijsel nog in het Frans schrijft kan ik begrijpen maar Brussel is toch net een stap te ver. Probeer Brussel toch nog een klein beetje Vlaams te houden...
Ja sorry, dat is bij mij bijna automatisch zo, als ik over Brussel bezig ben is het meestal in het frans en daardoor typ en zeg ik snel Bruxelles.
fruitsap heet bij jullie ook"sudderans"
Ik wil eigenlijk niet veel zeggen, maar mijn familie is wel afkomstig uit regio Brussel/Leuven oorspronkelijk.
(Ik ben zelf ook géén nederlander, maar Bredanaar, Brabander of Europeaan, maar écht géén nederlander...)
Steven schreef:ik dacht dat in vorst enkel nog i6Bc rijtuigen stonden die geschikt waren voor verhuur maar kan me vergissen, zal er is op letten als ik er nog is kom.
Hallo,
Dit jaar is Zell-Am-See neit de eind bestemming, maar Bischofshofen. Zie: http://www.ttconline.nl/bergland/downlo ... res-VL.pdf
Frankrijk is plots verdwenen van de site...
De haltes: Venlo, Utrecht en 's Hertogensbos worden door 2 extra Bergland Expressen bediend.
Meer info: http://www.ttconline.nl .
Groeten,
Joris De Mol
Shrek schreef:ze spreken ook van een autotrein in de zomer
Daar spreken ze al 2jr van...
Het eerste plan was voor 2005... dat is intussen al 3 jaar terug...
Ze zouden overigens gebruik willen maken van in hoogte verstelbare wagens (zoals die rode gesloten wagens van Railion?). Vandaar ook, denk ik, dat die 3 DDm wagens van de NMBS klaar staan voor de sloop...
Groeten,
Joris De Mol
rvdborgt schreef:Rijdt ook deze winter weer 4 keer.
Groetjes,
Rian
Met ligrijtuigen (I6bc) deze keer!
179€ H/T
probleem dan voor den TCC geen I5 nimeer of I6bc dan
Je moet echt niet gaan verwachten dat Treski 15 ligrijtuigen zal kunnen vullen hoor!
Maar we zullen dus duidelijk wel iets buitenlands in België te zien krijgen...
Wie had dat verwacht??? Dat nog geen 5 jaar na het verdwijnen van de INT Ski Express de NMBS weer ligrijtuigen naar Oostenrijk zou zenden... Waar blijven dé slaapwagens en de disco???
Hoop hoop hoop voor volgend jaar!
Btw: De prijzen zijn wel aan elkaar gewaagd! Sons ben je goedkoper bij TTC, soms bij de NMBS.
Groeten,
Joris De Mol
rvdborgt schreef:Rijdt ook deze winter weer 4 keer.
Groetjes,
Rian
Met ligrijtuigen (I6bc) deze keer!
179€ H/T
probleem dan voor den TCC geen I5 nimeer of I6bc dan
Liever terug in een NMBS-trein als in een privétrein
Allesinds hier gaat TTC een zware slag krijgen voor de Belgische markt (Tickets voor de Treski kan je kopen in de stations, TTC niet...)
(Tickets voor de Treski kan je kopen in de stations, TTC niet...)
Vorig jaar kon je wel tickets voor TTC kopen in de stations dacht ik ?
Dat klopt. Maar voor dit jaar heb ik nog geen "productfiches" over TTC gezien bij de NMBS. Maar dat zou nog kunnen komen natuurlijk, het is nog maar september.