En zo ja, heeft die iemand ook een slagje Volmerange-Les-Mines in de planning? En zo ja, zou die iemand dan even willen checken of de stationsnaambordjes bij Dudelange-Burange, -Centre en -Usines inmiddels gemonteerd zijn? Mijn dank is eindeloos (nou ja, bijna eindeloos dan he )
Fles schreef:En zo ja, heeft die iemand ook een slagje Volmerange-Les-Mines in de planning? En zo ja, zou die iemand dan even willen checken of de stationsnaambordjes bij Dudelange-Burange, -Centre en -Usines inmiddels gemonteerd zijn? Mijn dank is eindeloos (nou ja, bijna eindeloos dan he )
volmerange ligt in frankrijk. ttb ticket geld alleen in belgie en luxemburge
Fles schreef:En zo ja, heeft die iemand ook een slagje Volmerange-Les-Mines in de planning? En zo ja, zou die iemand dan even willen checken of de stationsnaambordjes bij Dudelange-Burange, -Centre en -Usines inmiddels gemonteerd zijn? Mijn dank is eindeloos (nou ja, bijna eindeloos dan he )
De halte Volmerange-Les-Mines ligt op de grens of net in Frankrijk,en is een Luxemburgs kopstation, dus daar zal je wel heen mogen
Groeten,
Joris De Mol
je moet wel zaterdag gaan - zondag rijden de treinen maar tot duddelange
TTB-ticket geldt bij de CFL. Volmerange ligt inderdaad net in Frankrijk, maar net als in Audun-le-Tiche en Athus is de exploitant de CFL.
TTB-ticket geldt bij de CFL. Volmerange ligt inderdaad net in Frankrijk, maar net als in Audun-le-Tiche en Athus is de exploitant de CFL.
Groetjes,
Rian
Ja, dat is absoluut waar. Hoewel ik er ernstig mijn twijfels over heb of er in het weekend wel iets rijdt tussen Esch en Audun, maakt dat allemaal niet veel uit. Ik wl gewoon weten of er in Dudelange-Burange, Dudelange-Centre en Dudelenge-Usines al bordjes hangen. Zo ja, dan zal ik kosten noch moeiten sparen om daar het eerstvolgende weekend heen te gaan, zo nee, dan wacht ik nog even
Inderdaad, Longwy is gewoon een internationale verbinding. Overigens heb ik aan het loket in Rodange destijds hemel en aarde moeten bewegen om voor een euro of 8 een kaartje te mogen kopen. Er gaat namelijk ook een bus, vaker en goedkoper dan de trein Maar ja, daar heb je als spoorliefhebber niets mee te maken natuurlijk
treinbruno schreef:ah dan ga ik waarschijnlijk met de bus
is die bus van de CFL (of een andere maatschapij waar OEKO-biljet geldig is)
dan zit de bus wel inbegrepn in het OEKO-biljet
t'is da'k naar longwy wou om franse treinen te spotten want luxemburg ben ik al een beetje beu gezien...
Oh nou, dan kan je beter toch ff wat centen lappen en naar Thionville gaan. In Longwy is echt geen ene barst te zien namelijk
Bomvol Sybic's, Astride's, Prima's en 13'en! en nog veeeeel meer!
natuurlijk wel leuk.
maar t'is zo ambetant dat saar-lor-lux ticket niet in de week geldig is - anders had ik dat ZEEEKER gedaan
k'ga het gewoon op luxemburg houden dan - het lijntje noertzange - rummelange en esh- auden-le-tiche / het enige wat ik nog niet heb gedaan in luxemburg
(bedankt voor de informatie iedereen)
Laatst gewijzigd door treinbruno op 24 jan 2008, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
sncf-sncb schreef:Bomvol Sybic's, Astride's, Prima's en 13'en! en nog veeeeel meer!
Oh nou, niet toen ik er was hoor
Noertzange.... *verliefd voor zich uit mijmert...
Ooit, begin jaren 1990, had ik een Studenten-OVkaart. EN ik had op school moeten zitten, maar ik ging overal heen. En Noertzange is het verste punt wat ik ooit bereikt heb terwijl mijn pa en ma dachten dat ik op school zat