fotosafari lijn 154 - 29-08-2007
Misschien staan er op Het Groot Belgisch Paardjes Forum nog wel meer!Patrick schreef:Foto's met paardjes zijn in trek hier

@TS: kon je *legaal* zo dicht bij de baan komen en zijn er geen machinisten geschrokken? Als ik die foto's van de 3009, de 312 en de 1312 zie bijvoorbeeld.... In NL zou zoiets ondenkbaar zijn

Dag,Fles schreef:Misschien staan er op Het Groot Belgisch Paardjes Forum nog wel meer! :lol: ;)Patrick schreef:Foto's met paardjes zijn in trek hier :)
@TS: kon je *legaal* zo dicht bij de baan komen en zijn er geen machinisten geschrokken? Als ik die foto's van de 3009, de 312 en de 1312 zie bijvoorbeeld.... In NL zou zoiets ondenkbaar zijn :shock:
Ik sta echt wel verder dan je denkt, en altijd volledig buiten de portiek van de bovenleidingen. In feite sta ik in de drie gevallen die je vernoemt zowat halfweg het talud.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
En een zoomlens neem ik aan...overweg13 schreef:Dag,Fles schreef:Misschien staan er op Het Groot Belgisch Paardjes Forum nog wel meer!Patrick schreef:Foto's met paardjes zijn in trek hier![]()
@TS: kon je *legaal* zo dicht bij de baan komen en zijn er geen machinisten geschrokken? Als ik die foto's van de 3009, de 312 en de 1312 zie bijvoorbeeld.... In NL zou zoiets ondenkbaar zijn
Ik sta echt wel verder dan je denkt, en altijd volledig buiten de portiek van de bovenleidingen. In feite sta ik in de drie gevallen die je vernoemt zowat halfweg het talud.
Niet echt, ik probeer altijd zoveel mogelijk de standaard (50, digitaal dus ongeveer 35) te gebruiken.sncf-sncb schreef:En een zoomlens neem ik aan...overweg13 schreef:Dag,Fles schreef: Misschien staan er op Het Groot Belgisch Paardjes Forum nog wel meer! :lol: ;)
@TS: kon je *legaal* zo dicht bij de baan komen en zijn er geen machinisten geschrokken? Als ik die foto's van de 3009, de 312 en de 1312 zie bijvoorbeeld.... In NL zou zoiets ondenkbaar zijn :shock:
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13