testtrein koprijtuig M6 Doornik 2007.03.08

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
rutotrains

testtrein

Bericht door rutotrains »

kopzicht
Bijlagen
kopzicht.jpg
kopzicht.jpg (111.81 KiB) 3122 keer bekeken
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Bdx + graffiti :wink:
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Dietrich schreef:Ik denk dat er zo wel meerdere stuurstanden worden getest, ik zag laatst een foto van een stuurstand die vooraan gans beklad was. Oftewel is dat dezelfde en heeft men deze al wat terug opgefrist.
Dat is dezelfde stuurstand, dnek ik, dara de foto uit maart is...
Intussen neemt de grafftiti op die Bdx helaas alleen maar toe...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

schandelijk, die rijtuigen zijn nog geen jaar oud en ze staan al vol met grafitti, in brussel was er een die één week oud was, vol met grafitti, als ik die kiekens in men handen zou krijgen zouden ze wat meemaken, de vandalisten!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted:
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Peche

Bericht door Peche »

HLE 2302 schreef:schandelijk, die rijtuigen zijn nog geen jaar oud en ze staan al vol met grafitti, in brussel was er een die één week oud was, vol met grafitti, als ik die kiekens in men handen zou krijgen zouden ze wat meemaken, de vandalisten!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted:
Ik zou ze met mijnen knuppel under koppe inslaan GODVERDOMME!!!
Deze pist mij wel AF Hé MOAT!!! Das nu een van de schoonste stuurrijstanden en ie is al beklad MILJAAR!!!
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Ondertussen rijden er al genoeg andere graffitiloos rond (enfin ja, "rondrijden" doen ze nog niet echt).
Wover

Bericht door Wover »

Peche schreef:
HLE 2302 schreef:schandelijk, die rijtuigen zijn nog geen jaar oud en ze staan al vol met grafitti, in brussel was er een die één week oud was, vol met grafitti, als ik die kiekens in men handen zou krijgen zouden ze wat meemaken, de vandalisten!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted:
Ik zou ze met mijnen knuppel under koppe inslaan GODVERDOMME!!!
Deze pist mij wel AF Hé MOAT!!! Das nu een van de schoonste stuurrijstanden en ie is al beklad MILJAAR!!!
Taalgebruik :P
Plaats reactie