Autotrein (Mini Cooper) fotograferen ?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Smartmini

Autotrein (Mini Cooper) fotograferen ?

Bericht door Smartmini »

Vraagje,
Ik was zaterdag (15 september) in de buurt van Zeebrugge, reed daar ineens een autotrein met Mini coopers.(ca. 16:00 uur)
Was een mooi gezicht, maar ging zo snel, dat ik er niet veel mooie plaatjes van kon maken.

Wie heeft er misschien meer informatie over dit soort treintransporten,
zoals hoe vaak per week en wanneer, waar goed te fotograferen, waar gaan deze transporten heen ?

Is er misschien iemand hier die er ook foto's van heeft ?

Alle info is welkom.

Met vriendelijke groet, Martin.
Bijlagen
DSC_0001.1.JPG
Wover

Bericht door Wover »

Zeebrugge is een heel belangrijke speler in autotransport over water in Europa, dus je kan vanuit heel het land treinen vinden met auto's die daarheen gaan.

Mini's heb ik wel nog nooit gezien daar, aangezien de BMW-groep geen enkele fabriek in België heeft.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ah, die foto is zeker aan die rotonde tussen Dudzele en Westkapelle genomen? :wink:
Bert

Bericht door Bert »

Vorige week in Erstfeld (ch) heb ik zo een trein gezien met mini coopers.
Het waren ongeveer dezelfde types van wagons in die trein zoals op de foto.
De trein reed richting Italië.
Of die trein al dan niet uit Zeebrugge komt laat ik in het midden. :wink:
Smartmini

Bericht door Smartmini »

Ah, die foto is zeker aan die rotonde tussen Dudzele en Westkapelle genomen?

Klopt precies Trainspotterke, trein is net begonnen aan zijn reis

Ja zijn volgens mij dezelfde treinen uit Zeebrugge, veel Mini's gaan vanaf Zeebrugge naar Italie, heb ik al eens gehoord.
Bijlagen
DSC_0106.1.JPG
enrico

Bericht door enrico »

er word elke avond wel regelmatig eens zo een trein ingelegd die gaat dan via schellebelle naar antwerpen, elke vrijdag avond kom je die zeker tegen
Plaats reactie