Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
treinbruno
Berichten: 2405 Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore
Bericht
door treinbruno » 24 sep 2007, 17:58
waar is dit luxemburgs dieseltje nog te vinden -- al een jaar niet meer gezien
Trainspotterke
Bericht
door Trainspotterke » 24 sep 2007, 18:18
treinbruno schreef: waar is dit luxemburgs dieseltje nog te vinden -- al een jaar niet meer gezien
Die zijn allemaal door de SNCF overgekocht!
Steven
Berichten: 23035 Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk
Bericht
door Steven » 24 sep 2007, 18:23
en hebben dus bijgevolg hun schildering allemaal al verloren dacht ik
Mark7758
Berichten: 578 Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:
Bericht
door Mark7758 » 24 sep 2007, 19:08
Schildering is gelijk gebleven en dan alleen omgenummerd.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Trainspotterke
Bericht
door Trainspotterke » 24 sep 2007, 19:49
Ik vind dat die motorwagens er echt machtig uit zien.
Tim
Berichten: 1234 Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29
Bericht
door Tim » 24 sep 2007, 20:29
Trainspotterke schreef: Ik vind dat die motorwagens er echt machtig uit zien.
Ik niet
Heb er deze zomer in Frankrijk ingezeten, zo'n domme bakken. Geef mij dan toch maar den 41
Bartjedj
Bericht
door Bartjedj » 24 sep 2007, 21:09
Wat er slecht aan is kan je een boek over schrijven:
-Zetels slecht geplaatst
-WC midden in reizigerscompartiment want ...
-Geen platformen
-Slechte verlichting
-...
Greetz
Bart
Trainspotterke
Bericht
door Trainspotterke » 24 sep 2007, 21:12
Bartjedj schreef: Wat er slecht aan is kan je een boek over schrijven:
-Zetels slecht geplaatst
-WC midden in reizigerscompartiment want ...
-Geen platformen
-Slechte verlichting
-...
Greetz
Bart
In de 46 bevindt de WC zich toch ook in het midden en zijn er toch ook geen platformen!
Shrek
Berichten: 13025 Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09
Bericht
door Shrek » 24 sep 2007, 21:19
de eerste klasse in die bakjes stelt precies ook niet veel voor
Bartjedj
Bericht
door Bartjedj » 24 sep 2007, 23:13
De 46 dateert wel uit de jaren 50
De binnendeuren in die bakken zijn ook een verhaal apart: dit zijn luchtdrukdeuren van het lichte type, dus zoals de M6'en bij ons. Alleen is de luchtdrukinstallatie niet sterk genoeg: de deuren gaan open en dicht op het ritme van de trein.
BDJ
Fles
Bericht
door Fles » 25 sep 2007, 12:51
Bartjedj schreef: Wat er slecht aan is kan je een boek over schrijven:
[..]
-WC midden in reizigerscompartiment want ...
Ben nou maar blij dat er überhaupt nog een toilet in zit
Hier in NL komt steeds meer potloos ijzer op de baan
Schoonmaakkosten... bla bla... bezettingsgraad... bla bla... scheelt klapstoeltjes bla..... schande