NS vervolgen BNN-presentatrice die aan noodrem trok
NS vervolgen BNN-presentatrice die aan noodrem trok
Dat "mens" trok voor de lol aan de noodrem in een trein Amsterdam-Lelystad (voor het programma 'Try before you die'). In dit artikel is er een YouTube-fragment waarin dat "mens" haar daad becommentarieert 

"Ik wil jongeren helemaal niet aanraden dit te doen"
"HET WAS ZO SPANNEND EN LEUK! DIT WOU IK AL VAN KINDSAF DOEN!!!"
*zucht*
Ik herinner me nog een Samson & Gert clipje van een liedje waar ze in een M2 eerste klasse zitten en ook aan de noodrem trekken omdat ze te ver zaten, maar dan kwam de conducteur eraan en die was heel kwaad op gertje, want dat mocht helemaal niet
. Achja, toen waren zo'n clipjes nog educatief
.
*zucht*
Ik herinner me nog een Samson & Gert clipje van een liedje waar ze in een M2 eerste klasse zitten en ook aan de noodrem trekken omdat ze te ver zaten, maar dan kwam de conducteur eraan en die was heel kwaad op gertje, want dat mocht helemaal niet

-
- Contacteer:
Dat was geen M2, maar een klassiek stel dacht ik.Wover schreef:"Ik wil jongeren helemaal niet aanraden dit te doen"
*zucht*
Ik herinner me nog een Samson & Gert clipje van een liedje waar ze in een M2 eerste klasse zitten en ook aan de noodrem trekken omdat ze te ver zaten, maar dan kwam de conducteur eraan en die was heel kwaad op gertje, want dat mocht helemaal niet. Achja, toen waren zo'n clipjes nog educatief
.
-
- Contacteer:
Ja ik twijfel, het is al lang geleden, maar ik herinner me denk ik toch dat typerende hout in eerste klasseStijn D.C. schreef:Dat was geen M2, maar een klassiek stel dacht ik.Wover schreef:"Ik wil jongeren helemaal niet aanraden dit te doen"
*zucht*
Ik herinner me nog een Samson & Gert clipje van een liedje waar ze in een M2 eerste klasse zitten en ook aan de noodrem trekken omdat ze te ver zaten, maar dan kwam de conducteur eraan en die was heel kwaad op gertje, want dat mocht helemaal niet. Achja, toen waren zo'n clipjes nog educatief
.

edit:
Wij komen naar jou Samson & Gert
[knip]
S: er is een kilometer file
we zijn al uren op de baan
G: ik zit bijna zonder benzine
maar ik trek het mij niet aan
S: al duurt de reis nog dagen
we worden toch nooit moe
G: we stellen ons geen vragen
want we komen naar je toe