Leve de Trein 15 en 16 september

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
scenicsport

M6 Stuurstandrijtuigen Brugge

Bericht door scenicsport »

Toen ik zondagavond terugkwam van A-Noord heb ik deze 2 voor de lens kunnen halen.
Bijlagen
M6_stuurstand_Brugge.jpg
M6_stuurstand_Brugge_2.jpg
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Vandaag waren ze in het station van Brugge aan het spelen met de 2750 die met de GF-koppeling aan het stuurrijtuig gekoppeld was.
scenicsport

Leve de Trein : Zondag 16 sept.

Bericht door scenicsport »

Haai, ik heb de tijd gevonden om m'n foto's te uploaden.

Bekijk ze gerust (ze zijn copyright free)

http://home-and-garden.webshots.com/alb ... 5966ZOfxUk
treinbruno

Bericht door treinbruno »

de website van leve de trein werkt nog en er zijn nog tickets over voor de nacht van het openbaar vervoer! :D http://www.b-rail.be/corp/apps/co_ttb_n ... php?lang=N
Afbeelding
Adler

Bericht door Adler »

treinbruno schreef:de website van leve de trein werkt nog en er zijn nog tickets over voor de nacht van het openbaar vervoer! :D
Dat maakt nog maar eens duidelijk dat het onderhouden en bijwerken van de website absoluut geen prioriteit heeft bij de NMBS.
Je moet wel wat voorzichtig zijn met het plaatsen van dergelijke links.
Volgens hun voorwaarden moet je daar eigenlijk toelating voor vragen en kan je anders zelfs strafrechterlijk vervolgd worden.
Ik heb ooit toelating gevraagd voor het plaatsen van een link naar de homepagina van de NMBS (want ook dat moet) maar nooit een antwoord gekregen.
stefanic

Bericht door stefanic »

De mensen die de website onderhouden hebben inderdaad naast die taak meestal nog vele andere taken, en bv. voor een dienst communicatie is geven van informatie inderdaad prioritair op weghalen van oude informatie, zeker als het voor de lezer evident is dat het oude info betreft.

Stefan, NMBS Web'master'
Adler

Bericht door Adler »

stefanic schreef:De mensen die de website onderhouden hebben inderdaad naast die taak meestal nog vele andere taken...
Eerlijk gezegd begrijp ik dit niet goed.
Ik heb denk ik ooit gelezen dat er 40 mensen bezig waren met het controleren van de formulieren voor compensatie voor vertragingen.
Is het dan echt niet mogelijk om enkele mensen full-time aan de website te laten werken?
Zeker nu men afwil van andere communicatiemiddelen zoals het gedrukte treinboekje, is het toch meer dan belangrijk dat de website en de treinplanner zo up-to-date mogelijk wordt gehouden.
Plaats reactie