Nieuwe Cityrail op L161
Ik heb er zelfs ingezeten!msts.be schreef:Vandaag was ik waarschijnlijk één van de eersten die de 985 heb gezien, dat is de ex-715.Foto volgt later..
Van Brussel-Noord (7:27 + 5 minuten vertraging) tot Zaventem (7:42 + 11 min. vertr.). Reed als een slak tot Diegem...
En hij rook inderdaad nog naar het nieuw.

Ondertussen een foto van werkende displays verschenen op de nieuwsserver (bron: emiel-fsr).
Deze zouden gekoppeld zijn aan onder andere een GPS en het openen/sluiten van de deuren. De tests zouden hiervoor geslaagd zijn. Dus hopelijk zien we binnenkort de eerste met werkende displays in de dienst.
Deze zouden gekoppeld zijn aan onder andere een GPS en het openen/sluiten van de deuren. De tests zouden hiervoor geslaagd zijn. Dus hopelijk zien we binnenkort de eerste met werkende displays in de dienst.
Waarom moet daar station op staan ? Stoppen treinen ook elders ???Dietrich schreef:Ondertussen een foto van werkende displays verschenen op de nieuwsserver (bron: emiel-fsr).
Deze zouden gekoppeld zijn aan onder andere een GPS en het openen/sluiten van de deuren. De tests zouden hiervoor geslaagd zijn. Dus hopelijk zien we binnenkort de eerste met werkende displays in de dienst.
Bij ons in Kalmthout ook zoiets stom. Vroeger stond tamelijk groot "Kalmhout" op het station. Nu "station Kalmthout", in dezelfde ruimte op de gevel dus VEEL kleiner .
-
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
eens je met lijnnummers gaat werken en je geeft aan mensen de info dat ze bijvoorbeeld CR lijn 3 moeten nemen lijkt me dat niet nutteloos dat je het cijfer er op zet, al gedacht aan mensen die amper kunnen lezen maar eventueel wel nog met getallen overweg kunnen?Dietrich schreef:Met andere woorden, nutteloos dus (toch voor de normale reiziger).
neen dat is niet de bedoeling he, er is amper een passagier die deze nr's kent, maar als je de nr's gaat gebruiken die ook in de boekjes staan boven de uurregelingen en die ze hopelijk in de toekomst ook op de affiches vermelden dan zal dat logisch zijn heDietrich schreef:Ah, dacht dat het ging over de nummers van de lijnen zelf (niet deze van de aparte CR-lijnen).
Anders krijg je verwarrende situaties, in Zottegem zal er dan "89" moeten opstaan en bij vertrek in Denderleeuw "50A" enz.
Hier vind je een overzicht met de nummers van de GEN-lijnen: http://www.belrail.be/F/rer/reseau.html#train