Open deuren bij treinen in de bundel

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Asterix

Open deuren bij treinen in de bundel

Bericht door Asterix »

Zondagnamiddag liep ik langsheen de bundel Q in Leuven. Het viel mij op hoeveel geparkeerde motorstellen tenminste één deur hadden openstaan. Er was nergens personeel te bespeuren.

Waarom sluit de TB die deuren niet? Dat nodigt m.i. vandalen uit om de treinen in te kruipen en een ravage aan te richten.

Ik heb die open deuren trouwens al regelmatig in verschillende bundels gezien. Waarom springt men zo laks om inzake veiligheid?
Nekvin

Bericht door Nekvin »

Ik dacht dat da was voor de treinen te verluchten
Adler

Bericht door Adler »

Het zou ook kunnen dat er op dat moment binnen een reinigingsploeg aan het werk is.
enrico

Bericht door enrico »

is dat ook niet uit veiligheid? de deuren mogen niet vergrendeld zijn en er moeten er ook een paar open zijn

of zit ik er compleet naast?
Steven

Bericht door Steven »

Adler schreef:Het zou ook kunnen dat er op dat moment binnen een reinigingsploeg aan het werk is.
adles is de enige die in de buurt zit met zijn antwoord. een trein moet idd met gesloten deuren achtergelaten worden, maar eens er een kuisploeg bezig is, of bezig geweest is, kan het al is zijn dat er 1 of meerdere deuren open blijven
Plaats reactie