ik wist niet dat de kosten van iets in tijd werd uitgedruktWover schreef:Zelfs mensen uit de kempen hebben er baat bij, een ritje Herentals - Aachen kost nu nog slechts 3u en 10 minuten. Dat is maar 2u langer dan met de auto.

Ik ben een echte reiziger. Ik ga nog liever op de fiets naar Lier iedere dag, dan met de trein. Waarom? Mijn fiets heeft niet die vertragingen, ik moet geen jongeren aanhoren met vervelende belgeluidjes, ik moet geen overvolle trein of weg op en ik houd mijn conditie op peil.Steven schreef:en echte treinreiziger trekt zich een zoiets niet aan
lijkt me eerder de inhoud van een treinhaterGregske schreef:Ik ben een echte reiziger. Ik ga nog liever op de fiets naar Lier iedere dag, dan met de trein. Waarom? Mijn fiets heeft niet die vertragingen, ik moet geen jongeren aanhoren met vervelende belgeluidjes, ik moet geen overvolle trein of weg op en ik houd mijn conditie op peil.Steven schreef:en echte treinreiziger trekt zich een zoiets niet aan
Absoluut niet Steven, volgens mij snapt u mij niet helemaal.Steven schreef:lijkt me eerder de inhoud van een treinhater
Ik ben geen treinhater noch -liefhebber. Een koele minaar, zeg maar. Een koele minaar met doorgaans slechts weinig tijd. Of het nu een stoomtrein dan wel een HST is, het kan mij geen bal schelen. Ik verlies niet graag veel tijd met onderweg te zijn. Dus ik geeft Greg op dat punt wel gelijk.Steven schreef:lijkt me eerder de inhoud van een treinhaterGregske schreef:Ik ben een echte reiziger. Ik ga nog liever op de fiets naar Lier iedere dag, dan met de trein. Waarom? Mijn fiets heeft niet die vertragingen, ik moet geen jongeren aanhoren met vervelende belgeluidjes, ik moet geen overvolle trein of weg op en ik houd mijn conditie op peil.Steven schreef:en echte treinreiziger trekt zich een zoiets niet aan
Je zou me eens persoonlijk moeten leren kennen. Ik heb overschot van geduld.Steven schreef:en ik lees niets anders dan het produkt van een overhaaste maatschappij. Toen ik te Atwerpen Dam werkte nam ik zo vaak het kon de trein ook al was dat een rit van +-2u en met de auto +-45 minuten. Maar als er iets hatelijk is om naar antwerpen te gaan is het verkeer ginder wel. Of je nu de ring of de singel neemt het is er altijd een chaos, daar bedank ik voor.
De lijn wordt in de loop van dit jaar aan de operatoren aangeboden, maar noch DB noch Thalys is er klaar voor. Die gaan hun treindiensten vanaf juni 2009 over de nieuwe lijn sturen.wrpint schreef:Heeft iemand er zicht op wanneer deze lijn eindelijk commercieel in gebruik zal worden genomen? Nog dit jaar of pas in 2009?