Brand in station Temse

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
infraboy

Bericht door infraboy »

oke mijn excuses voor mijn voorbarigheid...
Ik bedoelde hiermee dat er dus treinen kunnen en zullen rijden, en dat de lijn en alle overwegen weer in dienst zijn.

Over welke treinen er rijden, en met welke vertraging spreek ik mij niet uit. Is mijn job niet :)
Elgar

Bericht door Elgar »

Bartjedj schreef:Niet waar, met 10' vertraging.
Dat staat toch op de affiches in Mechelen. De P-treinen rijden pas vanaf vrijdag.

BDJ
Wanneer heb jij die affiche gelezen?

Om 17:40 vandaag stond op de affiche aan de trap van spoor 2 in Mechelen dat de P-treinen terug zouden rijden vanaf woensdag 23 oktober, morgen dus.
In Puurs hing hetzelfde bericht uit..
Elgar

Bericht door Elgar »

infraboy schreef:oke mijn excuses voor mijn voorbarigheid...
Ik bedoelde hiermee dat er dus treinen kunnen en zullen rijden, en dat de lijn en alle overwegen weer in dienst zijn.

Over welke treinen er rijden, en met welke vertraging spreek ik mij niet uit. Is mijn job niet :)
Er reden vandaag zelfs al treinen over lijn 52!

Rond 18:00 vanavond stond er al een trein uit Antwerpen op spoor 3 in Puurs.
infraboy

Bericht door infraboy »

Ja laat in de namiddag is er een paar keer proef gereden met een typ 62.
Daarna zullen ze wss goederen laten rijden hebben om nog verder te ontroesten.
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

De affiche hing aan de glazen schuifdeuren aan de uitgang Coloma.

BDJ
Asterix

Bericht door Asterix »

Vanaf woensdag is er opnieuw treinverkeer mogelijk tussen Puurs en Boom.

Onder meer drie piekuurtreinen blijven woensdagochtend op de lijn tussen Sint-Niklaas en Mechelen nog afgeschaft. Daarna zou het treinverkeer weer normaal moeten verlopen, zo meldt spoorbeheerder Infrabel dinsdag.

Het spoorverkeer rond Puurs ligt sinds vorige week maandag stil na een koperdiefstal, waarbij een doorgeknipte aardingskabel van de bovenleiding voor een kortsluiting in het seinhuis van Puurs zorgde. Tot woensdag werden pendelbussen ingezet en moesten reizigers rekening houden met 15 tot 20 minuten vertraging.
Asterix

Bericht door Asterix »

Tuybens vraagt Dewael extra politie tegen koperdiefstal bij NMBS

Staatssecretaris voor Overheidsbedrijven Bruno Tuybens heeft zijn collega van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael gevraagd extra politiemensen in te zetten in de strijd tegen diefstal van koperkabels bij de NMBS.

Tussen augustus 2005 en februari 2007 werd bij de NMBS al 252 kilometer koperkabel gestolen, een verlies van twee miljoen euro. Infrabel werkte daarom eerder al een actieplan uit tegen het fenomeen. Daarin is onder meer sprake van meer patrouilles door Securail en een betere samenwerking met de verschillende politiediensten.

Het sp.a-regeringslid vraagt zijn collega van Binnenlandse Zaken nu om extra politiemensen in te zetten. Volgende maandag 22 oktober volgt hierover een coördinatievergadering. Naast de kabinetten van beide regeringsleden zullen ook Infrabel, de NMBS Holding, de FOD Binnenlandse Zaken en de spoorwegpolitie aan de coördinatievergadering deelnemen. (belga/lb)
Elgar

Bericht door Elgar »

Bartjedj schreef:Niet waar, met 10' vertraging.
Dat staat toch op de affiches in Mechelen. De P-treinen rijden pas vanaf vrijdag.

BDJ
P-treinen zouden pas vanaf maandag 29/10 terug rijden. Als het weer eens niet wordt uitgesteld tenminste.
L-trein uit Antwerpen kwam vanmorgen idd met 10 minuten vertraging aan in Puurs.
dentheo

Bericht door dentheo »

Jeroen schreef:

Het sp.a-regeringslid vraagt zijn collega van Binnenlandse Zaken nu om extra politiemensen in te zetten. Volgende maandag 22 oktober volgt hierover een coördinatievergadering. Naast de kabinetten van beide regeringsleden zullen ook Infrabel, de NMBS Holding, de FOD Binnenlandse Zaken en de spoorwegpolitie aan de coördinatievergadering deelnemen. (belga/lb)
Eigenaardig dat de SPa dat nooit vroeg voor de mensen thuis, er was immers geen onveiligheid......
Plaats reactie