I5'en afgevoert
-
I5'en afgevoert
daarnet als ik naar gent ging kwam ik net voor gent - sint - pieters een 21 met veeel I5'en tegen. Ik zat in de ... met een TB van het depot oostende en die had gezegt dat die I5'en uit oostende kwamen.
zijn ze nu allemaal weg in oostende?
gaan die I5'en nu naar het stort? of zullen ze ergens anders bewaart worden
zijn ze nu allemaal weg in oostende?
gaan die I5'en nu naar het stort? of zullen ze ergens anders bewaart worden

Gaan ze die rijtuigen echt slopen?
Op de NMBS-site staan ze nochthans steeds te koop: http://www.b-rail.be/akac/N/assets/pdf/ ... _i5_nl.pdf
(tja, een sloper kan ze natuurlijk ook altijd opkopen)

Op de NMBS-site staan ze nochthans steeds te koop: http://www.b-rail.be/akac/N/assets/pdf/ ... _i5_nl.pdf
(tja, een sloper kan ze natuurlijk ook altijd opkopen)
Gelukkig zijn die in Ieper nog altijd niet weg
Ze staan er nog altijd, met al een beetje meer ruiten ingegooid

Ze staan er nog altijd, met al een beetje meer ruiten ingegooid

Hallo,
Weet er intussen al iemand iets meer?
Hopelijk blijven deze rijtuigen rijden, ik vind die nog zeer goed.
Die rijtuigen in FSR, zijn dat die van Infrabel niet?
Ik vrees dat er geen rijtuigen bewaard zullen worden van het type I5, anders was dat al gebeurd denk ik. Jammer... Er worden blijkbaar geen restanten van het internationale net bewaard (alle I4 zijn ver weg of gesloopt; van de I3 blijft er ook nog maar 1 over (infrabel), en verder worden er tot nu toe ook geen DDm, T2, MUs, WLAB30 rijtuigen bijgehouden...).
Groeten,
Joris De Mol
Weet er intussen al iemand iets meer?
Hopelijk blijven deze rijtuigen rijden, ik vind die nog zeer goed.
Die rijtuigen in FSR, zijn dat die van Infrabel niet?
Ik vrees dat er geen rijtuigen bewaard zullen worden van het type I5, anders was dat al gebeurd denk ik. Jammer... Er worden blijkbaar geen restanten van het internationale net bewaard (alle I4 zijn ver weg of gesloopt; van de I3 blijft er ook nog maar 1 over (infrabel), en verder worden er tot nu toe ook geen DDm, T2, MUs, WLAB30 rijtuigen bijgehouden...).
Groeten,
Joris De Mol
die spuitgaste kruipen over de sporen ze moeten geen zaklamp bijhebben tis daar genoeg verlicht he dusja wie houdze tegen snachts?Joris schreef:Hallo,
Ik heb eerder een vermoeden dat er in Vorst een set I5'en bijgekomen is, of het moet zijn dat men daar heeft liggen rangeren in die set rijtuigen, maar dan noch, daar hong enkele maanden terug niet zo veel graffiti op...
Groeten,
Joris De Mol