Nog vlug een beetje promotie maken voor Londen, nét om de hoek.
Let op de glaasjes bubbels die nog allemaal soldaat moeten worden gemaakt











Bedoel je de oude Vertrekhal (check-inrijen 11 & 12)? Heeft men die onlangs gesloten dan?Bartjedj schreef:De oude incheck-hall van Zaventem hebben ook nog lang leeggestaan nadat de nieuwe geopend waren. Was toen een leuke plaats om weg van de drukte te wachten op je vlucht.
Nu zijn ze echter gesloten, met niet meer dan een paar houten platen.
Worden omgebouwd voor easyjets etc. de goedkope vliegers....Jeroen schreef:Bedoel je de oude Vertrekhal (check-inrijen 11 & 12)? Heeft men die onlangs gesloten dan?Bartjedj schreef:De oude incheck-hall van Zaventem hebben ook nog lang leeggestaan nadat de nieuwe geopend waren. Was toen een leuke plaats om weg van de drukte te wachten op je vlucht.
Nu zijn ze echter gesloten, met niet meer dan een paar houten platen.
Joehoe! De 3 musketiers staan in "The Bulletin" (weliswaar zonder foto)!Patrick schreef: Een journalist van “The Bulletin” (Brits tijdschrift) haalt de pieren uit de neus van trainspotterke en zijn assistent. Volgende week donderdag zijn we dus misschien wereldberoemd.
Late reactie van één van de dames op de foto:Patrick schreef:Inwoners van Kent uiten hun ongenoegen omdat er geen haltes meer zijn in Ashford voor de Brussel-Londen-reizigers.
Dear Patrick,
Thank you very much for sending large photo and the photos of St Pancras.
We are delighted to have a record of the day. We did not save the Ashford
International to Brussels link but we will fight on. Today I travelled, for
the first time, on the Disneyland train to Lille where I had to change to
the London-Brussels Eurostar. There was a long queue at Ashford, all going
to Disney, so the train was full. Staff told me the Disney train is always
like that. We feel it is unacceptable to force Brussels passengers on to a
train that is already so busy at this time of year - and at a more
expensive ticket. This is what we have to do in order to be in Brussels for
Monday morning.
Good luck with your interest in rail networks. It's a very interesting
topic around Europe at the moment.
(Mrs Edith Robson is the Ashford woman who organised the petition that got
15,000 signatures and she has done great work in research into the facts and
figures. She was surprised and very pleased with the photo! We work with
her on this campaign.)
Best wishes,
Mary-Jo Mullarkey