Verdwenen parking in station Bosvoorde

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
kimba

Verdwenen parking in station Bosvoorde

Bericht door kimba »

Heeft iemand weet waarom het kleine parkingetje net langs het perron richting Ottignies verdwenen is? en waarvoor/voorwie het eigenlijk diende?

Het was helemaal afgeschermd en met een poort. De laatste maanden stond er onkruid omdat er waarschijnlijk niet meer gebruik van werd gemaakt
Patrick

Bericht door Patrick »

Afspreekplaats voor kabouterkes? :lol:
paljas

Bericht door paljas »

Gestolen?
Steven

Bericht door Steven »

plaats ruimen voor de werf om L161 op 4 sporen te brengen vermoedelijk.
kimba

Bericht door kimba »

Steven schreef:plaats ruimen voor de werf om L161 op 4 sporen te brengen vermoedelijk.
dacht ik ook, maar de sporen komen langs de andere kant.

Bij mijn weten stonden er op die parking maar een viertal auto's, waar er mogelijkheid was voor een twintigtal
Steven

Bericht door Steven »

kimba schreef:
Steven schreef:plaats ruimen voor de werf om L161 op 4 sporen te brengen vermoedelijk.
dacht ik ook, maar de sporen komen langs de andere kant.

Bij mijn weten stonden er op die parking maar een viertal auto's, waar er mogelijkheid was voor een twintigtal
dan nog, de perrons worden er aangepast, verhoogd en langer gemaakt dacht ik zo dat zal er een werfzone worden bijgevolg zal er plaats nodig zijn voor het aan en afrijden van werfwagens, misschien komt daar dus een werfkeet te staan of zo
Plaats reactie