Bezoek aan Eurotunnel: Station van bestemming
-
-
Jammer, dan zullen we het "projekt" afvoeren bij gebrek aan enthousiasme. Geeft niet van tijd tot tijd moet je durven ondernemen en voorstellen.Was mischien misrekening van mij of een stuk naiviteit.
Jammer voor Wover,Patrick en sommige anderen.
kan het topic mischien afgevoerd worden door de webmaster.
Kindest regards
Kindest regards
Oei, bedoel je gebrek aan enthousiasme bij jouw werkgever, of bij ons?nighttrain schreef:Jammer, dan zullen we het "projekt" afvoeren bij gebrek aan enthousiasme. Geeft niet van tijd tot tijd moet je durven ondernemen en voorstellen.Was mischien misrekening van mij of een stuk naiviteit.
Kindest regards
Alleszinds erg jammer

Sorry nighttrain maar waarop was dit een reactie ??? Te weinig volk of te laat ??nighttrain schreef:Jammer, dan zullen we het "projekt" afvoeren bij gebrek aan enthousiasme. Geeft niet van tijd tot tijd moet je durven ondernemen en voorstellen.Was mischien misrekening van mij of een stuk naiviteit.
Kindest regards
Theo
-
Jammer, dan zullen we het "projekt" afvoeren bij gebrek aan enthousiasme. Geeft niet van tijd tot tijd moet je durven ondernemen en voorstellen.Was mischien misrekening van mij of een stuk naiviteit.Steven schreef:idd als je 15 mensen bij elkaar gaat krijgen dan zal dat ok zijn, rekening houdend dat er nog een datum gekozen moet worden reken ik max op 10 aanwezigen effectief.
Not sure: er is meer dan alleen HGBTF. Lanceer een oproep op een paar andere forums waar veel 'OV-liefhebbers' zitten en je raakt volgens mij al aan veel meer mensen...nighttrain schreef:Jammer, dan zullen we het "projekt" afvoeren bij gebrek aan enthousiasme. Geeft niet van tijd tot tijd moet je durven ondernemen en voorstellen.Was mischien misrekening van mij of een stuk naiviteit.Steven schreef:idd als je 15 mensen bij elkaar gaat krijgen dan zal dat ok zijn, rekening houdend dat er nog een datum gekozen moet worden reken ik max op 10 aanwezigen effectief.
Tja, met de meeting in september op LDT was er ook maar een kleine 15 mensen, en dit was dan nog in het weekend (zaterdag), in België, geen leeftijdsgrens en kostte virtueel niks (totaal niks voor sommigen). Dus denk dat het normaal is dat je aan max. 10 mensen zal geraken voor zoiets met alleen leden van HGBTF.
Je kan natuurlijk nog gaan zoeken op andere forums.
-
Het is niet de bedoeling van te moeten (be) zoeken!Dietrich schreef:Tja, met de meeting in september op LDT was er ook maar een kleine 15 mensen, en dit was dan nog in het weekend (zaterdag), in België, geen leeftijdsgrens en kostte virtueel niks (totaal niks voor sommigen). Dus denk dat het normaal is dat je aan max. 10 mensen zal geraken voor zoiets met alleen leden van HGBTF.
De leeftijdsgrens heeft te maken met de verzekeringen afgesloten door het bedrijf voor niet commerciele gebruikers , dus werknemers en commerciele bezoekers.
Tja moest ik gratis vervoer ,eten en overnachting aan bieden was het kot te klein.
En het bezoek tijdens de week,ik ken maar weinig continu bedrijven die niet commerciele bezoekers toelaten tijdens het WE.Wij werken 7 op 7 aan 100% 24h/24h.
Ik had enkel de bedoeling gezien de onderwerpen op dit forum de mensen een kijkje te laten nemen achter de schermen van een uniek privé projekt in een ongewone habitat.