"Hard optreden tegen de scholieren"

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Peche

Bericht door Peche »

3 woorden: Nederlanders zijn mietjes.

Ze gaan beginnen klagen eignlijk omdat ze tot 5 uur naar school moeten.
Ik zit iedere dag tot 5 uur op school en ge ziet mij toch niet wenen of sterven zekers :p

En jaah Vlaanderen is altijd wel beter op vlak van onderwijs. We zijn slimmer (Nederlanders geven dit niet graag toe maar het is nu eenmaal zo) dan de Nederlanders en hebben meer ervaring als we onze schoolcarriere achter de rug hebben.
Ruben

Bericht door Ruben »

Een vraagje aan de Nederlanders hier:
Als men zegt dat men 34u/week les moet hebben, gaat het dan over 34 echte uren, of over 34 lesuren van 50 min. zoals in Vlaanderen?
enrico

Bericht door enrico »

de hogescholen en universiteiten hebben wel een reden. omdat we voor een master na master opleiding veel meer moeten betalen
Peche

Bericht door Peche »

Ruben schreef:Een vraagje aan de Nederlanders hier:
Als men zegt dat men 34u/week les moet hebben, gaat het dan over 34 echte uren, of over 34 lesuren van 50 min. zoals in Vlaanderen?
Dat is natuurlijk uren van 50 minuutjes. Dus dat is nix. (Ik weet dit van nederlandse vrienden)
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Peche schreef:
Ruben schreef:Een vraagje aan de Nederlanders hier:
Dat is natuurlijk uren van 50 minuutjes. Dus dat is nix. (Ik weet dit van nederlandse vrienden)
Dit is fout! Het gaat hier over 34 hele klokuren van 60 minuten.
Plaats reactie