Hoi,
Ik had een vraagje in verband met de IC D,Weet iemand met welk type treinstel deze trein gereden word?
Alvast bedankt,
Lukas
Vraag in verband met IC D
Vraag in verband met IC D
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Re: Vraag in verband met IC D
Deze serie wordt met MS96 gereden.Lukas schreef:Hoi,
Ik had een vraagje in verband met de IC D,Weet iemand met welk type treinstel deze trein gereden word?
Re: Vraag in verband met IC D
En om in detail te treden: met de tweespanningsversie!FLV-FGSP schreef:Deze serie wordt met MS96 gereden.Lukas schreef:Hoi,

Hoi,
Trainspotterke,
Bedankt voor de extra toelichting.Ik ben namelijk van plan deze IC-relatie te nemen op zaterdag om naar Saint Ghislain te gaan.Ik kijk er al naar uit om nog eens langs Luik,Namen,Charleroi Sud en Mons te gaan.Ik weet dat dat een enorme omweg is om vanuit Leuven naar daar te gaan maar omdat ik zowiezo weinig de trein neem wil ik het zo doen.
Lukas
Trainspotterke,
Bedankt voor de extra toelichting.Ik ben namelijk van plan deze IC-relatie te nemen op zaterdag om naar Saint Ghislain te gaan.Ik kijk er al naar uit om nog eens langs Luik,Namen,Charleroi Sud en Mons te gaan.Ik weet dat dat een enorme omweg is om vanuit Leuven naar daar te gaan maar omdat ik zowiezo weinig de trein neem wil ik het zo doen.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!