Adler schreef:Bart, weet jij welke IR Essen-Brussel dat dan gaat zijn ?
Vanmorgen P 7200 Essen- Schaarbeek met 1 sprinter ! (zie ander bericht).
Yeps.
Het is de 3308 vertrek te Brussel Zuid om 08u07 aankomst te Essen om 09u32. Hij vertrekt dan terug te Essen als 3331 om 10u28 en komt aan te Brussel Zuid om 11u56.
De 7200 die om 07u09 vertrekt te Essen, heeft normaal een voorziene samenstelling van 2 sprinters. Waarom het vandaag dan 1tje was kan ik geen antwoord op geven, waarschijnlijk een defect moterstel....??
Adler schreef:Bart, weet jij welke IR Essen-Brussel dat dan gaat zijn ?
Vanmorgen P 7200 Essen- Schaarbeek met 1 sprinter ! (zie ander bericht).
Yeps.
Het is de 3308 vertrek te Brussel Zuid om 08u07 aankomst te Essen om 09u32. Hij vertrekt dan terug te Essen als 3331 om 10u28 en komt aan te Brussel Zuid om 11u56.
De 7200 die om 07u09 vertrekt te Essen, heeft normaal een voorziene samenstelling van 2 sprinters. Waarom het vandaag dan 1tje was kan ik geen antwoord op geven, waarschijnlijk een defect moterstel....??
die 3331 doet een tb van brussel zuid vanaf antwerpen centraal en gaat nadat deze in brussel zuid is gestopt eerst naar vorst rijtuigen om dan nadien uit te wijken naar schaarbeek groep R. is een dienst die in mijn reeks staat.
Steven schreef:
die 3331 doet een tb van brussel zuid vanaf antwerpen centraal en gaat nadat deze in brussel zuid is gestopt eerst naar vorst rijtuigen om dan nadien uit te wijken naar schaarbeek groep R. is een dienst die in mijn reeks staat.
dan mag je eens claxonneren bij Km paal 69 dat is achter mijnen hof.
Maar niet volgende twee dagen op stap voor mijn werk (nog even StPancras inspecteren)
Theo
Laatst gewijzigd door dentheo op 11 dec 2007, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
In Leuven wordt er (indien ze er in slagen toch tenminste) één samenstelling M6 afgekoppeld.
Normaal gezien rijden ze dus maar met één ram tusse Leuven en Tongeren.