phpBB3!
Re: phpBB3!
Tof! Je kan je berichtjes nu bewaren vooraleer je gaat posten. Dus onderaan op "Save" drukken. Dan moet je wel effe naar "User Control Panel" gaan, vervolgens bij "Overview" (is default) naar "Manage drafts". Daar kan je ze bewerken. En uploaden. Effe testen of het lukt. Ja, 't marcheert 

Ja, lap, 't is nu plots Nederlands geworden
Maar ik kan mijn voorgaand bericht nu niet meer bewerken eens het gepubliceerd is?

Maar ik kan mijn voorgaand bericht nu niet meer bewerken eens het gepubliceerd is?

Haha, ik was de nederlandse "knopjes" vergeten.... ik zocht al achter de "Quote" knopPatrick schreef:Ja, lap, 't is nu plots Nederlands geworden![]()

je moet er aan gewend geraken... maar ik vind het ook beter zoals het vroeger was...sncf-sncb schreef:Sorry, ik vind het niet mooi en onhandig.
Helaas weigert subSilver2 te installeren op dit moment...5307 schreef:je moet er aan gewend geraken... maar ik vind het ook beter zoals het vroeger was...sncf-sncb schreef:Sorry, ik vind het niet mooi en onhandig.
Kunnen jullie de gebruikersinfo terug langs links zetten in plaats van rechts? Vond dit handiger en overzichtelijker.
Denk dat dat kwestie van wennen is. Als het eenmaal 2 weken rechts staat, zal dat niet veel verschil uitmaken.
BDJ
BDJ
-
je kan nu ook de auteur van een topic niet meer zien.
en er zijn nog wat beperkingen.
bij u gebruikerspaneel kunt ge ook vrienden en vijanden kiezen - waarvoor dient da
bij u gebruikerspaneel kunt ge ook vrienden en vijanden kiezen - waarvoor dient da

het ziet er wel een stuk beter uit, maar het zal efkes wennen zijn eer we allemaal aan hetzelfde tempo onze spam kunnen neertypen 

Nils schreef:Kunnen jullie de gebruikersinfo terug langs links zetten in plaats van rechts? Vond dit handiger en overzichtelijker.
Zo is dat in SubSilver2 ... ik probeer het te laten werken!
jawel! in de topic-lijst onder de titel van de topic... dat is de naam van de auteurje kan nu ook de auteur van een topic niet meer zien.
Als je op vrienden/vijanden klikt, lees je het volgende:treinbruno schreef:je kan nu ook de auteur van een topic niet meer zien.
- Vrienden zijn gebruikers waar je vaak mee communiceert. Als je stijl het ondersteunt, worden berichten van vrienden gemarkeerd.
Vijanden zijn gebruikers die je standaard negeert. Berichten van die gebruikers worden niet volledig worden getoond, ook worden privéberichten van de gebruiker niet verstuurd. Let op; het is niet mogelijk om moderators of beheerders te negeren.
De onderste post-knop werkt bij mij alleen nog niet.
Maar verder is dit wel beter, als dat van gisteren begin van de avond.

Maar verder is dit wel beter, als dat van gisteren begin van de avond.