phpBB3!

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Patrick

Re: phpBB3!

Bericht door Patrick »

Ik wil weer de versie van gisterenavond Afbeelding Graptje natuurlijk Afbeelding
Bordensteker

Bericht door Bordensteker »

Ik ben blij dat de auteur toch weer links staat nu!
Dat een extra brede foto alleen die ene post verbreedt is denk ik een heel grote verbetering.

Verder is het goed om te lezen dat het voor de 'makers' van het forum de hemel is. Dat motiveert mij om de toch grote veranderingen allemaal welwillend te bezien.

Het zal vast allemaal wennen!

Je kunt nu een combinatie rn onderscheiden van een letter m. Ook een plus.
steved

Bericht door steved »

Schaap schreef:Terug een vertrouwder jasje.... iedereen blij?
en nu nog een beetje customizen he :wink:

gr, Steve
Patrick

Bericht door Patrick »

We hebben een logo nodig!
Logo! Logo! Logo!
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Misschien het e-mailadres vanwaar we de mails krijgen dat er een niew bericht is, veranderen?
Patrick

Bericht door Patrick »

En we kunnen zien we een jaartje ouder is. Handig als je geboortedatum in je profiel is ingevuld natuurlijk.
treinbruno

Bericht door treinbruno »

:o als je een account wil aanmaken en ge zegt dat na december 1994 geboren zijt dat ge eerst op een of andere reden toestemming aan ouder of voogd moet vragen :mrgreen:
COPPA naleven
Houd rekening met het feit dat als je op verzenden klikt je account aangemaakt wordt, maar deze niet geactiveerd kan worden tot een ouder of voogd je registratie goedkeurt. Je ontvangt via e-mail een kopie van het benodigde formulier en details waarnaar je het moet opsturen.
hoe gaat dat dan of
waarvoor dient da?
Afbeelding
Schaap
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Schaap »

treinbruno schreef::o als je een account wil aanmaken en ge zegt dat na december 1994 geboren zijt dat ge eerst op een of andere reden toestemming aan ouder of voogd moet vragen :mrgreen:
COPPA naleven
Houd rekening met het feit dat als je op verzenden klikt je account aangemaakt wordt, maar deze niet geactiveerd kan worden tot een ouder of voogd je registratie goedkeurt. Je ontvangt via e-mail een kopie van het benodigde formulier en details waarnaar je het moet opsturen.
hoe gaat dat dan of
waarvoor dient da?
Dat was vroeger ook zo... is als er onderwerpen zijn die bijvoorbeeld niet voor jonge kijkertjes mogen beschikbaar zijn ;)
Bert

Bericht door Bert »

Op de computer hier thuis zijn alle letters zeer klein en bijna onleesbaar geworden door de nieuwe versie. :?
Op mijn laptop is er dan geen enkel probleem.
Patrick

Bericht door Patrick »

Bert schreef:Op de computer hier thuis zijn alle letters zeer klein en bijna onleesbaar geworden door de nieuwe versie. :?
Op mijn laptop is er dan geen enkel probleem.
In de versie van gisterenavond was er bovenaan rechts een lettericoontje waarmee je de grootte kon aanpassen. Maar of het werkte heb ik niet geprobeerd. Nu zie ik dat niet meer staan.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Kan men die nieuwe phpBB3-stijl ook niet beschikbaar laten? Ik vind die eigenlijk best goed, buiten dat user information rechts staat. Je kan dan nog altijd kiezen welke stijl je gebruikt he.
Schaap
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Dietrich schreef:Kan men die nieuwe phpBB3-stijl ook niet beschikbaar laten? Ik vind die eigenlijk best goed, buiten dat user information rechts staat. Je kan dan nog altijd kiezen welke stijl je gebruikt he.
Die kan je nu ook nemen!
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Werkt precies niet, als ik prosilver kies verschijnt er:
Het verstuurde formulier was ongeldig. Probeer opnieuw te versturen.
Schaap
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Dietrich schreef:Werkt precies niet, als ik prosilver kies verschijnt er:
Het verstuurde formulier was ongeldig. Probeer opnieuw te versturen.
Is precies nog iets raars aan phpBB3.... probeer eens je tijd/datum notatie te veranderen, samen met je stijl :roll:
Wover

Bericht door Wover »

Ja, er zitten toch nog wat foutjes in :).

Een combinatie van "prosilver" en deze stijl zou perfect zijn, dus ook met knopjes met javascript op en geen gewone afbeeldingen.
Plaats reactie