De eerste sneeuw!
Re: De eerste sneeuw!
Hier in Herentals was het ook zo frappant, maar dan eerder begrensd door het Albertkanaal. Ik gok dat er vanuit het Albertkanaal een opwaartse warmeluchtstroom vloeit waardoor er aan de ene kant sneeuw is gevallen en aan de andere kant veel minder.
De eerste sneeuw van 2008 is op komst: momenteel vallen er hier in Ieper mini-korreltjes 
Edit: het was meer "vervrozen muggenpis" dan sneeuw. 't Was dan ook 0,3 graden rond 13.00 u.

Edit: het was meer "vervrozen muggenpis" dan sneeuw. 't Was dan ook 0,3 graden rond 13.00 u.
Laatst gewijzigd door Patrick op 03 jan 2008, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier zal het pas rond kwart na 1 beginnen denk ik: http://buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur
In Loppem was het toch een uurke aan het sneeuwen, wat op een aantal houten balken zorgde voor een wit tintje. Maar daarna ging de sneeuw stilletjes aan over in regen... 

Hallo,
Hier in Lokeren sneeuwde het een beetje, en het zorgde hier ook lokaal voor een witte schijn. Buiten werken was niet zo fijn...
Groeten,
Joris De Mol
Hier in Lokeren sneeuwde het een beetje, en het zorgde hier ook lokaal voor een witte schijn. Buiten werken was niet zo fijn...
Groeten,
Joris De Mol
-
Ben daarnet mijn afscheidsrit van de rode M4'en gaan houden en daarna een rondje libramont met de EC gedaan.
het perron in Libramont lag goed besneeuwd en was superglad. - in het midden hadden ze wel met zout gestrooid
het perron in Libramont lag goed besneeuwd en was superglad. - in het midden hadden ze wel met zout gestrooid

Wetende hoe dik het sneeuwtapijt in Libramont kan liggen zou ik dat niet "goed besneeuwd" noemen.
Pfff, de eerstkomende 10 dagen ziet het er niet naar uit dat de temperaturen weer naar omlaag gaan.

Pfff, de eerstkomende 10 dagen ziet het er niet naar uit dat de temperaturen weer naar omlaag gaan.

idd ooit al meer dan 10 cm op datzelfde perron gezienTrainspotterke schreef:Wetende hoe dik het sneeuwtapijt in Libramont kan liggen zou ik dat niet "goed besneeuwd" noemen.![]()

hier bij ons (Kortrijk) wast smeltende sneeuw
helaas
greetz 2302
helaas
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...