Was met de AM96'en toch zo.
Ik zie er toch niets van in de ArtWeb. Misschien was het de CR-trein richting Aalst? Maar dan heb je wel veel minuten niet opgelet!MIVB-reiziger schreef:Kan het zijn dat er vandaag een klassiekje / twee klassiekjes reden op de IR-i? Ik zat deze morgen in de 3609 op de 50A toen we plots een of twee klassiekjes kruisten. Rond die tijd, volgens de dienstregeling eigenlijk een paar minuten vroeger, hadden we een andere IR-i moeten kruisen, namelijk de 3633. Normaal zou deze dienst met AM96 gedaan moeten worden. Het kan zijn dat ik die een paar minuten ervoor gemist heb (ik was niet echt aan het opletten), of deed het klassiekje toch de 3633?
normaal gezien rijden tussen Leuven en Hasselt twee rams... (de splitsing gebeurt in Hasselt)Trainspotterke schreef:In Leuven wordt er (indien ze er in slagen toch tenminste) één samenstelling M6 afgekoppeld.pietmol schreef:donderdag 27 december:
IC-E 1531 (9u41 in Aarschot): 4x AM80
IC-E 1511 (13u15 Rotselaar overweg Danone): slecht 1x [5M6+t27]![]()
Normaal gezien rijden ze dus maar met één ram tusse Leuven en Tongeren.
Dat was dus te verwachten. Heel die wijziging van de dienstregeling is dus een spelletje dat ze spelen met de reizigers.treinbruno schreef:jah - ze hebben die stammen op een andere lijn gezet denk ik (met die wijziging van de dienstregeling)
Zo verwonderlijk is dat niet.Bartjedj schreef:De werkgroep Turnhout-Manage heeft een overleg gekregen met de NMBS-top.
Ik ben op dat vlak dezelfde mening toegedaan als Adler. Het kan zijn dat die spoorlijn vol zit, maar het is niet de enige in België die dat heeft. Waarom zij meer aandacht krijgen is mij een raadsel.
BDJ
Kent er iemand de "percentages" van het materieel die beschikbaar zijn voor de dienst ? Of is dat een goed bewaard geheim...of wordt er gegneog "spanning" opgebouwd om mensen te mogen aanwerven voor de werkplaatsen ?treinbruno schreef:zondag riepen ze om in brussel: wegens onvoorziene omstandigheden is de IC naar luxemburg vandaag maar uit 3 rijtuigen verzekerd waarvoor onze excuses.
in de 1e classe had ge zelfs geen bankje meer voor u meer alleen