Voor de volledigheid: dit is het vervolg op de Animo-check

hehe das de consequentie van de pol he. nu vraag je wel wat iedereen graag doet, maar je gaat nog niet precies weten wie intresse heeft in uw voorstel heFles schreef:OkeeOh, dan moet wel iedereen opnieuw stemmen blijkbaar. Nou ja, democratie is tof
Wel, ik ben ook eerder van het concept eens gezellig met mekaar tafelen.Steven schreef:dat voorstel van 'bij Steven iets te doen' slaagt op een BBQ gelijk vorige meetings en zou ni echt meer op nieuwjaar slagen maar eerder rond pasen zijn. schrap die keuze dus uit het lijstje aubaangezien het een totaal ander concept is dan uw voorstel.
Kijk, da's enthousiasttreinbruno schreef:Ik zou een rondje treinen wel leuk vinden (en eventueel tussendoor wat spotten)
Wat ik vaak doe als rondje (en wel leuk is) met de EC's
Rondje EC kan makkelijk, vertrek 13:09 in FMBZ en 13:18 in FBN.Fles schreef:Kijk, da's enthousiasttreinbruno schreef:Ik zou een rondje treinen wel leuk vinden (en eventueel tussendoor wat spotten)
Wat ik vaak doe als rondje (en wel leuk is) met de EC'sBen benieuwd hoe haalbaar zoiets vanuit (en vooral terug naar) Utrecht Centraal is, maar op een vrijdag kan het denk ik wel. Moet ik wel vrij regelen qua werk zeg maar. Hoop bordjes, hoop kilometers...
Als dat op de nominatie staat om gesloten te worden dan verdient dat de voorrang jaNekvin schreef:Een keertje naar het spoorwegmuseum in CW Mechelen is ook altijd leuk, zo lang het er nog staat