Wat wordt de volgende modekleur van Belgische treinen?
- Dieselfreak
Wat wordt de volgende modekleur van Belgische treinen?
Tegenwoordig is vooral de zogenaamde "livrei" in als kleur van Belgisch spoorwegmaterieel: grijswit met onderaan een blauwe streep. Voorheen waren treinen, als ik me niet vergis, meestal rood, en nog enkele decennia geleden groen.
Heeft iemand soms enig idee wat de volgende rage wordt?
Heeft iemand soms enig idee wat de volgende rage wordt?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Wit is al terug "uit" bij auto's. Nu zijn het voornamelijk matte kleuren die opkomen.Wover schreef:Eigenlijk loopt de NMBS voor op hun tijd hoor, want wit wordt binnekort de populairste kleur op voertuigen. Vooral bij auto's zou de meest verkochte kleur binnekort ipv zilvergrijs wit worden.
Met name mat zwart
http://www.autoblog.nl/archive/2007/11/ ... t-in-essen

Re: Wat wordt de volgende modekleur van Belgische treinen?
Geef mij maar het ouderwetse groen/geel, dat waren nog eens treinen! 

Ik denk donkerblauw 
Mijn ma heeft vandaag (zegt ze zelf) een "rijtuig" gezien in ledegem op een vrachtwagen en die was donkerblauw.
Kgeloof niet dat het een trein was maarjah zei zegt het

Mijn ma heeft vandaag (zegt ze zelf) een "rijtuig" gezien in ledegem op een vrachtwagen en die was donkerblauw.

Zou het niet kunnen dat ze die ter-stellen bedoeld die bij bombardier in brugge geassembleerd worden? Die gaan toch per vrachtwagen naar Frankrijk en rijden als ik me niet vergis via Kortrijk.Peche schreef:Ik denk donkerblauw
Ik stel als volgende livrei voor: die van het rijtuig 0800 van de dienst B-Telecom.
Veel te ingewikkeld... en als er "kunst" op terecht komt (en ze daarna afgeschuurd worden) heb je er weer niks meer aan. Laat de buitenkant maar eenvoudig, ik zie liever eens iets verfrissend en schoon aan de binnenkant, levendige kleuren (lichtblauw, oranje). Laat ons hopen voor de GEN-stellekes.
Allesinds geen oranje of ik rij daar ni meer mee wi
Kben gene hollander (nederlander) 
Jaah kan zijn dat die voor Frankrijk waren die stelletjes maar ik wist zeer zekers toen ze dat vertelde dat het geen belgische waren

Jaah kan zijn dat die voor Frankrijk waren die stelletjes maar ik wist zeer zekers toen ze dat vertelde dat het geen belgische waren