Veel te veel vrije tijd

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Bartjedj

Veel te veel vrije tijd

Bericht door Bartjedj »

Joris
Contacteer:

Re: Veel te veel vrije tijd

Bericht door Joris »

Hallo,
Zalig!
Laatst was er op TV ook een reportage over mensen in de VS die hun huis wat overversierden, die soms enkele honderduizenden lampjes rond hun huis ophingen!
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Fles

Bericht door Fles »

Wat VET :P 8)
Steven

Bericht door Steven »

die weet precies vrij goed hoe hij licht moet programmeren :-)
Peche

Bericht door Peche »

Hopelijk voor hem gebruikt hij LED's ofzo. Anders met deze tijden staat de energierekening hoog. En die van hem zou alle topen overschrijden :P
13'erke

Bericht door 13'erke »

Gewoon de max!
enrico8509

Bericht door enrico8509 »

cool
Thomas

Bericht door Thomas »

Ik kan me een nieuwsbericht herinneren op een website waar dit het onderwerp van was. De man moest op last van de politie zijn installatie uitschakelen omdat er al enkele ongevallen gebeurd waren voor zijn huis door iedereen die speciaal langs daar reed enkel om het gewoon te zien.
Patrick

Bericht door Patrick »

Zou dit wel echt zijn? Ik bedoel: als je goed kijkt naar de onderkant van het filmpje, dan zie je heel kleine sprongetjes in het beeld. Dus misschien is het een montage van afzonderlijk aangestoken lichten. Maar dan heeft ie inderdaad wel veel lichtjes geïnstalleerd en veel keer op de aan/uit-schakelaars mogen drukken :D
Langs lijn 75 (maar ik weet niet meer waar) was er in de richting van Gent een huis waar de randen van de ramen ook met (statische) lichtjes versierd waren :)
Fles

Bericht door Fles »

Patrick schreef:Zou dit wel echt zijn? Ik bedoel: als je goed kijkt naar de onderkant van het filmpje, dan zie je heel kleine sprongetjes in het beeld. Dus misschien is het een montage van afzonderlijk aangestoken lichten. Maar dan heeft ie inderdaad wel veel lichtjes geïnstalleerd en veel keer op de aan/uit-schakelaars mogen drukken :D

:D Ik denk dat het makkelijker is om de lampen automatisch te doen reageren op het geluid :idea:
Plaats reactie