Na de laatste wijziging van de software van HGBTF lijkt mij ook de werking van de aankondiging van nieuwe berichten veranderd.
Volgens mij was het vroeger zo, dat als je een bepaalde map, bijv. Actualiteit Binnenland open gemaakt had en weer sloot, het icoontje dat nieuwe berichten in de betreffende map signaleert, uit ging, ook al had je geen enkel nieuw bericht gelezen. Ik vond dat makkelijk, want dan was je niet verplicht alle onderwerpen met nieuwe berichten in die map langs te lopen.
Nu gaat het icoontje bij een map pas uit, als je alle onderwerpen met nieuwe berichten bent langsgegaan. Dat is soms een tijdrovende, maar vooral soms ook een vervelende klus, want lang niet alle onderwerpen interesseren me.
Mijn vraag is, kan de werking van de aankondiging van nieuwe berichten niet naar de oude situatie worden teruggezet?
Wim
aankondiging nieuwe berichten
-
Re: aankondiging nieuwe berichten
Ik vind dat niet zo'n denderend idee... ik verlies 's avonds ( als Belgacom TV opkomt ?) zeer dikwijls mijn syncronisatie op ADSL. Wanneer ik in het forum was als dat gebeurde en ik kwam terug on-line waren ALLE aanduidingen weg, want ik was al op het forum geweest.... (soms 30 seconden)wimpiespoor schreef:Na de laatste wijziging van de software van HGBTF lijkt mij ook de werking van de aankondiging van nieuwe berichten veranderd.
SNIP
Nu gaat het icoontje bij een map pas uit, als je alle onderwerpen met nieuwe berichten bent langsgegaan. Dat is soms een tijdrovende, maar vooral soms ook een vervelende klus, want lang niet alle onderwerpen interesseren me.
Mijn vraag is, kan de werking van de aankondiging van nieuwe berichten niet naar de oude situatie worden teruggezet?
Wim
Nu kun je ook één forum lezen en uitloggen, rest blijft ongelezen.....
Even rechts boven drukken bij forum en alles wordt gemarkeerd als gelezen...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
ik vind de huidige versie ook veeeeel beter. Soms heb je neit de tijd om alles te lezen, vroeger waren dan de aanduidingen van de rest ook weg, nu kan je mooi zien waar je zat 

ik ben ook tevreden met huidige versie, idd juist om de reden dat als je ergens iets ziet fout gaan nadien nog ziet welke onderwerpen je zeker nog moet bezien.
Ik ben ook die mening toegedaan.
Wel vond ik het vroeger handiger dat, wanneer men op een link klikte, men in een nieuw tabblad of venster terecht kwam.
Ik liet vroeger die tabbladen/vensters staan om na het lezen van alle posts op die websites verder te grasduinen.
Nu blijft men in het tabblad en moet men met de vorige/back toets terug gaan naar de post.
Dus, als het kan, graag de links laten openen in nieuwe tabbladen/vensters.
Wel vond ik het vroeger handiger dat, wanneer men op een link klikte, men in een nieuw tabblad of venster terecht kwam.
Ik liet vroeger die tabbladen/vensters staan om na het lezen van alle posts op die websites verder te grasduinen.
Nu blijft men in het tabblad en moet men met de vorige/back toets terug gaan naar de post.
Dus, als het kan, graag de links laten openen in nieuwe tabbladen/vensters.
In Mozilla FF kan je ook met het muiswiel op een link klikken. Dan wordt de link hoe dan ook geopend in een tabblad.
Greetz
BDJ
Greetz
BDJ
Bartje,Bartjedj schreef:In Mozilla FF kan je ook met het muiswiel op een link klikken. Dan wordt de link hoe dan ook geopend in een tabblad.
Greetz
BDJ
Blijkbaar is dat ook zo bij IE 7.
Bedankt voor de tip.
Je kan in ieder menu rechtsboven klikken op "Markeer alle forums als gelezen". Bevoorbeeld bij forumoverzicht, maar ook bij de onderverdeling HGBTF of nog verder bij Babbelhoek.wimpiespoor schreef:Na de laatste wijziging van de software van HGBTF lijkt mij ook de werking van de aankondiging van nieuwe berichten veranderd.
Volgens mij was het vroeger zo, dat als je een bepaalde map, bijv. Actualiteit Binnenland open gemaakt had en weer sloot, het icoontje dat nieuwe berichten in de betreffende map signaleert, uit ging, ook al had je geen enkel nieuw bericht gelezen. Ik vond dat makkelijk, want dan was je niet verplicht alle onderwerpen met nieuwe berichten in die map langs te lopen.
Wim