waarschijnlijk via ijzeren rijn naar brussel geboldShrek schreef: zijn ze dan over L24 gereden? dat lijkt me wel hele dure tractie zo vergeleken met een 27
wat stond ervoor uit brussel naar nederland?
waarschijnlijk via ijzeren rijn naar brussel geboldShrek schreef: zijn ze dan over L24 gereden? dat lijkt me wel hele dure tractie zo vergeleken met een 27
260689 schreef:tmoe ni altijd 27 zijn he leve de dieselAntoine schreef:Bergland vandaag door 5519+5529 van Aachen Hbf tot Brussel-Zuid gebracht!
Dat is iets waar ik van droom: meerijden in een T2, raamje open, en een heerlijke brullende diesel ervoor...FlyingDutchman schreef:Ongeloofelijk, stel je voor om als passagier nog achter zo'n prachtige, ronkende diesel te mogen hangen. Dat maakt de lange vertragingen wel goed. Het zou zo 30 jaar geleden plaatsgevonden kunnen hebben.
Dat had ik vorig jaar in Luxemburg ook ja Ik stond in Noertzange op het perron te wachten, hoor ik in de verte een tyfoon, die maar niet ophield Bleek het de motor van de loc te zijn Mooi manostbahnhof schreef:heeft er nu echt niemand foto's van de diesels,
moet een geil zicht geweest zijn: volle gas van Aken naar "beneden" richting Welkenraedt.
of een filmpje op youtube.... ? zou nog beter zijn.
zoals:
http://www.youtube.com/watch?v=BGC0Bpu6iUg
grts
o
misschien hangen ze er vanavond wel een stomer voor?Fles schreef:
Dat had ik vorig jaar in Luxemburg ook ja Ik stond in Noertzange op het perron te wachten, hoor ik in de verte een tyfoon, die maar niet ophield Bleek het de motor van de loc te zijn Mooi man