Steve Stevaart heeft zich daar nog enorm kwaad voor gemaakt en dat is dan ook verboden geworden.Pieter schreef:Is dat verboden op bussen?
Hier in Mechelen rijden alle bussen met grote reclame op de ruiten...
Fortis-Thalys
de reclame op zich is niet verboden zover ik weet, enkel bepaalde technieken
bij het gebruik van stickers die niet doorkijkbaar zijn van binnen mag het niet en aangezien er weinig reclame is die zich zo laat drukken zal er ni veel reclame meer op die manier aangebracht worden, maar op de onderste delen van de bus en achterkant geen probleem normaal 

Verboden is het niet... En eigenlijk ook weer wel.Steven schreef:de reclame op zich is niet verboden zover ik weet, enkel bepaalde techniekenbij het gebruik van stickers die niet doorkijkbaar zijn van binnen mag het niet en aangezien er weinig reclame is die zich zo laat drukken zal er ni veel reclame meer op die manier aangebracht worden, maar op de onderste delen van de bus en achterkant geen probleem normaal
De BTTB heeft als reizigersorganisatie gepleit voor het stopzetten van de ruitenreclames, omdat je als reiziger geen mooi zicht naar buiten hebt (en dat is ook zo) en omdat je er migraine van kan krijgen. Voor zover ik weet zorgt Streep (http://www.streep.be) nog altijd voor deze reclames, en heeft De Lijn nooit verboden om verder ruitenreclames aan te brengen.
Ik zou het stom vinden ook, want het is toch een enorme bron van inkomsten en een beklede bus/tram kan ook wel iets 'meer' hebben.
Grtz,
MaiKeg
Het is toch nog niet zo lelijk. Maar wel jammer van het geld en ons geven ze maar een aalmoes. Hoeveel kost dat eigenlijk, die reclame op die thalysKulderzipken schreef:Yup, die fortis reklame is de lelijkste grafittie op een trein die ik al gezien heb. bweurk, t zijn bandieten, die een trein zo massacreren. Voor eeuwig en altijd misbruikt.

maakt dat uit? fortis betaaldJonathan schreef:Het is toch nog niet zo lelijk. Maar wel jammer van het geld en ons geven ze maar een aalmoes. Hoeveel kost dat eigenlijk, die reclame op die thalysKulderzipken schreef:Yup, die fortis reklame is de lelijkste grafittie op een trein die ik al gezien heb. bweurk, t zijn bandieten, die een trein zo massacreren. Voor eeuwig en altijd misbruikt.

Re: Fortis-Thalys
Hoe kan dat nu? In het begin van augustus 2006 heb ik die nog in Oostende gezien. Hij had 49 minuten vertraging.Q² schreef:(de Thalys-trein rijdt nog tot eind juni)
Re: Fortis-Thalys
Fortis heeft de reclame verlengt tot eind oktober.Jonathan schreef:Hoe kan dat nu? In het begin van augustus 2006 heb ik die nog in Oostende gezien. Hij had 49 minuten vertraging.Q² schreef:(de Thalys-trein rijdt nog tot eind juni)