Als we allemaal graag eens naar dat Mechelse museum willen, dan doen we dat gewoon. Bellen we begin april die beheerder, dat we met een groep komen, zoiets?
Fles schreef:Bwoa akkoord, dan noemen we het gewoon anders
Als we allemaal graag eens naar dat Mechelse museum willen, dan doen we dat gewoon. Bellen we begin april die beheerder, dat we met een groep komen, zoiets?
Ik zou eerst informeren met hoeveel we ongeveer zullen zijn.
Voor die meneer zal dat makkelijker zijn.
En enkele weken op voorhand eens bellen om te reserveren.
Of 'binnenkort' telefonisch misschien al een datum afspreken?
Ik kan me voorstellen dat hij misschien op vakantie gaat ofzo...
ja precies. Maar we kunnen natuurlijk hier wel vast informeren wie er op welke zaterdag in mei wel en niet kan, zodat we de grootste groep bereiken. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?
idd het beste is da er gewoon 1 datum voorgesteld word zodat de mensen die willen inpikken dat kunnen, hoe meer vragen je stelt hoe groter het aantal mogelijk antwoorden en hoe minder de kans bestaat dat er uiteindelijk iets gebeurd zoals hier al wel is meer gebeurd is.
Steven schreef:idd het beste is da er gewoon 1 datum voorgesteld word zodat de mensen die willen inpikken dat kunnen, hoe meer vragen je stelt hoe groter het aantal mogelijk antwoorden en hoe minder de kans bestaat dat er uiteindelijk iets gebeurd zoals hier al wel is meer gebeurd is.
Steven schreef:idd het beste is da er gewoon 1 datum voorgesteld word zodat de mensen die willen inpikken dat kunnen, hoe meer vragen je stelt hoe groter het aantal mogelijk antwoorden en hoe minder de kans bestaat dat er uiteindelijk iets gebeurd zoals hier al wel is meer gebeurd is.
Goed punt. Het voortouw nemen, heet dat. Ik zal zo even een nieuw topic openen