Lötschberg-Basistunnel officieel geopend

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
nighttrain

Re: Lötschberg-Basistunnel officieel geopend

Bericht door nighttrain »

Steven schreef:ok, terug naar het onderwerp, de basistunnel dus, dacht dat we ergens anders al een onderwerp hadden ivm die stellen.
Ruik ik hier censuur??
Dat is net de rijkdom van forums, het uitwisselen van weetjes zelfs al glijden die een beetje af.
Wat geschreven is strookt toch met de werkelijkheid!
Het kan toch niet de bedoeling zijn om alles in schuifjes te steken die zodanig afgelijnd zijn dat er geen ademruimte niet meer is!!
Steven

Bericht door Steven »

geen sensuur, wel een beetje orde (alles op zijn plaats) :wink: onderwerp bij onderwerp houden, kwestie da iedereen nog een beetje zijn weg kan vinden he, kwas gewoon effe te lui om te zoeken waar dat ander onderwerp al ooit gestart geweest is over die stellen, dus niks sensuur aan he :-)
als ik zo streng zou willen zijn als jij nu aanhaalt had ik bij het eerste afwijken al moeten ingrijpen wat ik niet heb gedaan. is gewoon een kwestie van nog een beetje overzicht te houden, zeker voor mensen die nieuw op forum komen en iets beginnen zoeken. algemeen gehoorde klacht hier :wink:
Hurlet

Bericht door Hurlet »

Afbeelding Dgrl hier!

En hier voor de oude lijn!
Plaats reactie