Kanaaltunnel: dringende onderhoudswerken za./zo. a.s.

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Patrick

Kanaaltunnel: dringende onderhoudswerken za./zo. a.s.

Bericht door Patrick »

Sijpelt er water in misschien? :shock:

Some urgent engineering works will take place in Eurotunnel with a 27 hours single line working from Saturday 26th 6.00 pm to Sunday 27th 9.00 pm.
Unfortunately these works will impact Eurostar services during this week end.
Please be advised that estimated delays up to 80 minutes are expected. To minimise disruption to our travellers we have consolidated services as follows: [3 treinen met aangepaste vertrekuren / 3 treinen geannuleerd / mogelijks nog onverwachte aanpassingen en onverwachte stilstanden als gevolg van de wijziging in de dienstregeling].
(Volledige lijst op eurostar.com)
nighttrain

Re: Kanaaltunnel: dringende onderhoudswerken za./zo. a.s.

Bericht door nighttrain »

Patrick schreef:Sijpelt er water in misschien? :shock:

Some urgent engineering works will take place in Eurotunnel with a 27 hours single line working from Saturday 26th 6.00 pm to Sunday 27th 9.00 pm.
Unfortunately these works will impact Eurostar services during this week end.
Please be advised that estimated delays up to 80 minutes are expected. To minimise disruption to our travellers we have consolidated services as follows: [3 treinen met aangepaste vertrekuren / 3 treinen geannuleerd / mogelijks nog onverwachte aanpassingen en onverwachte stilstanden als gevolg van de wijziging in de dienstregeling].
(Volledige lijst op eurostar.com)
In het vooruitzicht van een komend bezoek van Belgische treinfanaten worden er nieuwe wissels gestoken aan de Franse cross-over.
Om het risico te vermijden dat de planning niet wordt gerespekteerd (zoals op 26/12)door het drogingsprocess met de kunsthars is er geopteerd voor 27H DPT.
Maar ik hoop dat als ik zondagochtend de dienst aannneem dat alles OK zal zijn.Zoniet staat er mij een potje stress te wachten....
Shrek

Bericht door Shrek »

en alles moet door 1 koker als ik het goed begrijp?
nighttrain

Bericht door nighttrain »

Shrek schreef:en alles moet door 1 koker als ik het goed begrijp?
In feite neen. We gebruiken voor CAFO intervals 1+3+5(zuid tunnel)
en in FOCA intervals 2+3+5 t.t.z. we nemen eerst de noord tunnel en gaan naar de zuid tunnel via de UK cross over.
Gezien er werken zijn ter hoogte van de Frans cross over in de noord tunnel. We vervangen daar 1 van de 2 wissels.
Op het ogenblik hebben we 3 uur voor op het schema.
Plaats reactie