Alles over mogelijk bezoek aan Eurotunnel

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
trainfreak

Re: Alles over mogelijk bezoek aan Eurotunnel

Bericht door trainfreak »

Als de minimumleeftijd wegvalt ben ik ook wel kandidaat, ben nu 18.
nighttrain

Bericht door nighttrain »

trainfreak schreef:Als de minimumleeftijd wegvalt ben ik ook wel kandidaat, ben nu 18.
Voor alle eerlijkheid ,de minimum leeftijd is niet weggevallen.

het ging hem over enkele maanden tekort voor de fatale datum en 1 persoon reeds in opleiding voor treinbestuurder is,naar ik vernomen heb van de organisator. Met deze criteria heb ik bewust toelating gegeven om deze personen toe te laten tot de groep.Het is geen natte vingerwerk geweest.
In de hoop u tevreden hebben gesteld met deze verantwoording.
Patrick

Bericht door Patrick »

Wover schreef:Aiai, nu ga ik keuzes moeten maken. 3 belangrijke lessen van anderhalf uur missen of een unieke kans om de eurotunnel locatie te bezoeken aan mij laten voorbijgaan :).

Ik zal er nog eens goed over moeten nadenken dus ;)
Als je die dag ziek bent, kun je niet naar de lessen :mrgreen:
Shrek

Bericht door Shrek »

Patrick schreef: Als je die dag ziek bent, kun je niet naar de lessen :mrgreen:
ik ben ook in die richting aan het denken :mrgreen:
nighttrain

Geachte,
na een nachtje van bedenkingen heb ik het volgende beslist:
Door gebrek aan belangstelling zie ik mij genoodzaakt het geplande bezoek af te gelasten.
Ik heb kunnen kennismaken met een super organisator met zin voor initiatief en detail nl. Patrick. Het is zeer jammer voor deze charmante persoonlijkheid dat alles terug naar nul is.
Op deze beslissing wordt niet meer teruggekomen.
Voor de jongeren onder de forumers kan enkel deze ervaring meegeven: Het leven wordt niet bepaald door dingen die je gedaan hebt, maar door dingen die je niet gedaan hebt.
Gegroet en nog veel plezier op phpbb.
Deze topic kan nu mischien gesloten worden? dank
Steve

Bericht door Steve »

Gebrek aan belangstelling? Met de lijst hadden we het geplande aantal en dan nog waren er mogelijkheden genoeg om andere geïnteresseerden aan te trekken, mocht het nodig zijn. Daarbij is het nog lang geen 3 februari, de deadline die Patrick opgesteld had.

Als er een andere reden is (bijvoorbeeld: ze zijn er bij Eurotunnel bij nader inzien niet zo happig op), alle begrip. Maar een gebrek aan belangstelling? ... :|
Shrek

Bericht door Shrek »

zeer jammer :cry:
nighttrain

MIVB-reiziger schreef:Gebrek aan belangstelling? Met de lijst hadden we het geplande aantal en dan nog waren er mogelijkheden genoeg om andere geïnteresseerden aan te trekken, mocht het nodig zijn. Daarbij is het nog lang geen 3 februari, de deadline die Patrick opgesteld had.

Als er een andere reden is (bijvoorbeeld: ze zijn er bij Eurotunnel bij nader inzien niet zo happig op), alle begrip. Maar een gebrek aan belangstelling? ... :|
Gisterenavond waren er max 5 personen zeker.
Uw sugestie als"ze zijn er bij Eurotunnel bij nader inzien niet zo happig op" laat ik voor uw rekening en is een gebrek aan vertouwen van U t.o.v. mijn persoon en het bedrijf,maar dit is zeker het geval niet! Bewijs de gevoerde mail correspondentie met Patrick en de direktie.
Nu is het niet de bedoeling te bedelen bij vrienden en kennissen om de groep te vervolledigen. De eerste short list had 16 personnen zonder engagement.
Steve

Bericht door Steve »

nighttrain schreef: Gisterenavond waren er max 5 personen zeker.
Uw sugestie als"ze zijn er bij Eurotunnel bij nader inzien niet zo happig op" laat ik voor uw rekening en is een gebrek aan vertouwen van U t.o.v. mijn persoon en het bedrijf,maar dit is zeker het geval niet! Bewijs de gevoerde mail correspondentie met Patrick en de direktie.
Nu is het niet de bedoeling te bedelen bij vrienden en kennissen om de groep te vervolledigen. De eerste short list had 16 personnen zonder engagement.
Nee, ik suggereer helemaal niet dat ze er bij Eurotunnel niet happig op zijn! Dat gaf ik alleen als voorbeeld van een mogelijke reden die je misschien liever niet zomaar zegt, maar daar kunnen er honderden van zijn. Ik kon me alleen moeilijk voorstellen dat er zo weinig interesse zou zijn, gezien de getoonde interesse in dit topic en het uitzonderlijke karakter van dit bezoek. Geen sprake van gebrek aan vertrouwen in jou of Eurotunnel, laat dat duidelijk zijn.

Maar als er slechts vijf personen zijn, is het natuurlijk een andere zaak. Daarbij vraag ik me toch af of dit niet voorbarig is. Ik zou zelf bijvoorbeeld zo goed als zeker meegaan, maar ik heb nog niet definitief bevestigd omdat ik momenteel nog volop in de examens zit en m'n collegerooster voor volgend semester nog niet heb kunnen bekijken. Ik kan me voorstellen dat er nog mensen in die situatie zijn. Kun je niet gewoon wachten tot na die deadline om definitief ja/nee te zeggen? Als er tegen dan nog vijf-zes mensen bevestigen en als we dan indien nodig nog een paar andere geïnteresseerden aantrekken (nb: dat is iets anders dan zomaar 'bedelen bij vrienden en kennissen', er zijn genoeg treinliefhebbers die niet direct op HGBTF zitten!), raken we er misschien toch.

Ik apprecieer heel sterk wat je gedaan hebt om dit bezoek mogelijk te maken, maar dit komt nu wel heel erg abrupt... :(
Patrick

Bericht door Patrick »

Beste forumleden

Ik betreur deze eenzijdige beslissing van nighttrain.
Dit is zeker niet wat wij gisterenavond aan de telefoon hadden afgesproken...
Ik heb daar duidelijk de deadline van zondagavond uitgesproken maar we waren het er wel over eens dat we vermoedelijk niet aan onze minimum 15 zouden geraken.
Het is inderdaad zeker nooit de bedoeling geweest om andere mensen buiten het forum aan te trekken, behalve dan een partner of vriend.

In eigen naam bied ik dus mijn oprechte verontschuldigingen aan bij de mensen die interesse hadden.

Patrick
Shrek

Bericht door Shrek »

ja lap en nu juist weet ik dat ik wel zeker meekon :(
Robin

Bericht door Robin »

wel ergens begrijpelijk.

nighttrain wil natuurlijk ook zekerheid dat er genoeg mensen komen en dat er echt intresse is, niet alleen voor zichzelf maar ook voor zijn bedrijf/bazen. Ik ga ook liever met een groep van 15man dan 5.

Als er 5 zeker zijn die meegaan en dan nog een hoopje die twijfelen tussen school of een eenmalig bezoek aan de Eurotunnel, iets waar je van z'n leven nooit anders binnen kunt. Dan begrijp ik nighttrain z'n standpunt wel.

Moest ik nog schoolgaand zijn dan had ik direct men eigen die dag ziek gemeld.

Het is enorm jammer voor diegene dat er naar uit keken, de goede zullen het altijd moeten bekopen door de 'slechte'.

Jammer dat het zo moest aflopen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wover

Bericht door Wover »

Ik kan mij moeilijk op een dag ziek melden waar een test van een vak is waar 20% van de punten opstaan ;). En het probleem is dat ik nog niet weet wanneer die test zal zijn...
Bovendien had ik al min of meer gepland om het weekend voor die woensdag naar Genève te gaan en ik was aan het kijken hoe ik dat kon annuleren, want als arme student kan ik mij ook niet alles permitteren :P.

Ik vind het jammer dat het nu afgelast wordt, ik ben er zeker van dat binnen spoorwegliefhebberskringen er gemakkelijk 100 mensen te vinden zijn die bereid zijn mee te gaan, maar het probleem hier is dat de gemiddelde leeftijd rond de 20 jaar zal schommelen, en er dus al heel veel leden uit de boot vallen. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat dat een slechte regel was, maar dat je door er andere sites bij te betrekken gemakkelijk aan het aantal deelnemers kunt geraken.
nighttrain

Patrick schreef:Beste forumleden

Ik betreur deze eenzijdige beslissing van nighttrain.
Dit is zeker niet wat wij gisterenavond aan de telefoon hadden afgesproken...
Ik heb daar duidelijk de deadline van zondagavond uitgesproken maar we waren het er wel over eens dat we vermoedelijk niet aan onze minimum 15 zouden geraken.
Het is inderdaad zeker nooit de bedoeling geweest om andere mensen buiten het forum aan te trekken, behalve dan een partner of vriend.

In eigen naam bied ik dus mijn oprechte verontschuldigingen aan bij de mensen die interesse hadden.

Patrick
Ik denk dat het beter is een snelle beslissing te nemen i.p.v. in de onzekerheid te blijven.
Na studie van de mogelijke deelnemers(door mij) en de reden van afzegging was het volgens mij beter het deze keer af te lassen en een concensus te vinden die meer slaagkansen heeft,op een andere datum.Ik had al rekening gehouden met het forumpubliek door het te plannen op een woensdag i.p.v. een andere weekdag.
Het is toch mijn recht het deelnemersveld te bekijken per slot ben ik degene die de verantwoordelijkheid draag voor jullie bezoek en aanwezigheid op een sensible site als niet client.
Dus ik bleef positief. Reculer pour mieux sauter!
Hadden het er 10 geweest dus de huidige inschrijvingen X 2 dan had het mischien voor sommigen te duur geweest.+/-60€ per persoon.
Mijn bedoeling van het begin was uitsluitend forumleden HGTF van 20/21 jaar. Op de leeftijd hebben we een compromis gesloten om het deelnemersveld uit te breiden om de kansen van slagen te vergroten.
Ik moet nog credibel blijven om de reden van het bezoek te staven en te voorkomen dat ik voor volledig spoorwegvreemden technische uitleg zou moeten geven,waar ze toch niets van begrijpen. En inderdaad we hadden mischien 30 geintersseerden gevonden buiten het forum enz maar dit is niet de bedoeling.Dit had ik wel gemerkt de dag van het bezoek welke de mensen zouden zijn voor mij. Ik geen reisorganisator voor exlusive daguitstapjes.
Per slot van rekening vindt ik verontschuldigingen aanbieden totaal misplaatst ,na het voorbereidende werk dat gedaan is door iedereen.
waarom ,wat hebt U misdaan,of ik??
Patrick

Bericht door Patrick »

nighttrain schreef:Per slot van rekening vindt ik verontschuldigingen aanbieden totaal misplaatst ,na het voorbereidende werk dat gedaan is door iedereen.
waarom ,wat hebt U misdaan,of ik??
Het is spijtig deze beslissing plots te moeten lezen op het forum en niet via een PB of mail, zelfs zonder consultatie van wover en Jeroen die er toch (zij het van ver) ook bij betrokken waren.
De afspraak was om te wachten tot zondagavond.
Soit, ik maak er geen woorden meer vuil aan. Als er ooit nog een bezoek komt, zal iemand anders het mogen organiseren.
Ik bedank nog hartelijk wover en Jeroen voor hun adviezen.
Case closed for me.
Plaats reactie