voorstel van een website

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
HLE 2302

Re: voorstel van een website

Bericht door HLE 2302 »

dus als ik het goed begrijp wil je een soort communyty maken zoals stopsein.net ?

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Fles

Bericht door Fles »

tom007 schreef:Iedere treinforum, treinspotter, verenigingen of clubs mogen hun link van de site toevoegen in mijn Partners rubriek (links).
Ik snap het nog steeds niet. Iedereen mag ook treinenfoto's naar mij komen brengen. Iedereen mag mij geld geven, iedereen mag een potje bier voor mij halen... :?:
tom007

Bericht door tom007 »

HLE 2302 schreef:dus als ik het goed begrijp wil je een soort communyty maken zoals stopsein.net ?

greetz 2302
Ja zo iets. Het idee van de site kwam vroeger van een Westelse site westelworld.be. Maar deze site is deze maand gestopt. De site ging over het Westerlose nachtleven ( fuifen, nieuws, reportages enz). Maar omdat er te weinig spotters waren en de site kost niet zo goed updaten. Want de 3 de versie van de site had al 1 jaar vertraging. Maar omdat de crew ouder werd. Hebben ze besloten om naar een collega site te verhuizen. Totaal waren er meer dan 4000 profielen.
tom007

Bericht door tom007 »

Fles schreef:
tom007 schreef:Iedere treinforum, treinspotter, verenigingen of clubs mogen hun link van de site toevoegen in mijn Partners rubriek (links).
Ik snap het nog steeds niet. Iedereen mag ook treinenfoto's naar mij komen brengen. Iedereen mag mij geld geven, iedereen mag een potje bier voor mij halen... :?:

De site is voor iedereen gratis. De partners ( links) is ook gratis.

groetjes
Plaats reactie