Tja, ik vind het toch ook iets raar. Met alle respect voor de organisatie en de mensen die hier hun tijd in steken, maar het was toch wel redelijk duidelijk dat je nooit aan 15 mensen zou geraken. Zoals ik zei was er op LDT in september ook amper 15 man, en dat was in het weekend, kosteloos + geen leeftijdslimiet. Waarmee ik dus niet wil zeggen dat deze beperkingen nutteloos zijn of omzeild kunnen worden (verder zie mijn post van paar maand terug).
Dusja, het is spijtig, maar er zullen nog wel occasies komen waarop we kunnen meeten.
Alles over mogelijk bezoek aan Eurotunnel
Re: Alles over mogelijk bezoek aan Eurotunnel
LDT was ook door mij georganiseerd, en ik had niet echt de bedoeling om dat professioneel aan te pakken
.
Als je dit bv op een nieuwsgroep als ICFB of andere spoorliefhebbers/werknemersfora had gepost had je gemakkelijk aan 15 en meer inschrijvingen kunnen geraken, daar ben ik van overtuigd.
Maar nighttrain is nu eenmaal de man die alles hier moet beslissen, aangezien hij onze link naar het bedrijf is, dus we kunnen niet anders dan zijn beslissing te respecteren
.

Als je dit bv op een nieuwsgroep als ICFB of andere spoorliefhebbers/werknemersfora had gepost had je gemakkelijk aan 15 en meer inschrijvingen kunnen geraken, daar ben ik van overtuigd.
Maar nighttrain is nu eenmaal de man die alles hier moet beslissen, aangezien hij onze link naar het bedrijf is, dus we kunnen niet anders dan zijn beslissing te respecteren

Persoonlijk vind ik ook dat er te snel besloten is om het bezoek af te lassen.
Ik kon bijvoorbeeld niet sneller als vandaag met zekerheid bevestigen of ik zou kunnen meegaan of niet.
Maandag avond is er een e-mail gestuurd met de datum, ik heb die pas dinsdagavond gelezen. Woensdag heb ik op mijn werk geïnformeerd of het mogelijk was om congé te nemen. Die avond was ik niet thuis en heb ik geen antwoord kunnen sturen. Nu wou ik wel bevestigen, maar dan lees ik dat het al afgelast is.
Ok, ik kon wel vanop mijn werk geantwoord hebben (wat volgens mijn arbeidsreglement niet mag), maar er was een einddatum gesteld op 3 februari.
Misschien zijn er nog wel zo'n 'minder rappe' mensen zoals ik.
Ik kon bijvoorbeeld niet sneller als vandaag met zekerheid bevestigen of ik zou kunnen meegaan of niet.
Maandag avond is er een e-mail gestuurd met de datum, ik heb die pas dinsdagavond gelezen. Woensdag heb ik op mijn werk geïnformeerd of het mogelijk was om congé te nemen. Die avond was ik niet thuis en heb ik geen antwoord kunnen sturen. Nu wou ik wel bevestigen, maar dan lees ik dat het al afgelast is.
Ok, ik kon wel vanop mijn werk geantwoord hebben (wat volgens mijn arbeidsreglement niet mag), maar er was een einddatum gesteld op 3 februari.
Misschien zijn er nog wel zo'n 'minder rappe' mensen zoals ik.
Ik bedoel maar dat er zelfs op zo'n vrijblijvende en openbare gebeurtenis nog weinig volk komt opdagen. Met die restricties kan je dus niet verwachten dat er evenveel zijn (hoewel het toch wel iets exclusiever was). In beide gevallen was de aankondiging op dit forum dus op dat vlak is er geen verschil.Wover schreef:LDT was ook door mij georganiseerd, en ik had niet echt de bedoeling om dat professioneel aan te pakken.
Ik had net vandaag verlof genomen.
Maar ik respecteer de beslissing.
Wanneer we nu slechts op 5 à 6 personen zitten, zie ik het ook niet dat we tegen zondag het beoogde aantal zullen komen.
het is tegenwoordig moeilijk om iets te organiseren. Zelf ben ik bestuurlid in onze KWB afdeling. Dikwijls is de respons bedroevend, wat we ook organiseren.
Daarom wil ik iedereen bedanken en feliciteren met de moeite die ze gedaan hebben om deze dag mogelijk te maken, in het bijzonder "Nighttrain" en "Patrick". Dat het niet gelukt is, is een ander paar mouwen.
Maar ik respecteer de beslissing.
Wanneer we nu slechts op 5 à 6 personen zitten, zie ik het ook niet dat we tegen zondag het beoogde aantal zullen komen.
het is tegenwoordig moeilijk om iets te organiseren. Zelf ben ik bestuurlid in onze KWB afdeling. Dikwijls is de respons bedroevend, wat we ook organiseren.
Daarom wil ik iedereen bedanken en feliciteren met de moeite die ze gedaan hebben om deze dag mogelijk te maken, in het bijzonder "Nighttrain" en "Patrick". Dat het niet gelukt is, is een ander paar mouwen.
-
Het sucses heeft vele ouders maar een mislukking blijft altijd wees.
Dus daarom heb ik gezegd uitstel is geen afstel,maar met andere spelregels.
Dus daarom heb ik gezegd uitstel is geen afstel,maar met andere spelregels.
Laatst gewijzigd door nighttrain op 20 feb 2008, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
bedankt voor de verduidelijking, ik kijk er al naar uit moest het toch ooit doorgaan