kwam ik vandaag twee mensen van het forum tegen.
De eerste was miljaarde of hij in dienstverband was ben ik hem vergeten te vragen
de tweede was niet minder dan onze treinbruno die op mijn trein verzeild was geraakt (op weg naar huis)
de trein in kwestie was 2140 tussen Arlon en Brussel. Zo zie je maar hoe het leven er voor kan zorgen dat je op de meest onverwachte momenten iemand tegen kan komen.
Ik kwam bij de deur aankloppen (in het frans ) om te vragen of ik eens mocht ... in de cabine
en K'had pas in libramont door dat ik met steven in de cabine zat
idd bruno kwam in proper frans vragen of hij is kon meekijken vooraan en da heeft idd effe geduurd eer hij doorhad met een vlaming aan de stok te hebben
voor mensen die het is beleefd vragen kan ik wel is een oogje dichtdoen als ze is willen meekijken vooraan.
Nee, echt, ik geloof dat er, behalve ikzelf, nog 2 andere mensen zitten van Blok 12 HSL. En dat op een blokpost met hoop en al een 15-tal werknemers, waarvan een flink deel Franstalig.
groentje schreef:Nee, echt, ik geloof dat er, behalve ikzelf, nog 2 andere mensen zitten van Blok 12 HSL. En dat op een blokpost met hoop en al een 15-tal werknemers, waarvan een flink deel Franstalig.