Omdat de nieuwe trein van Raillion over de IJzeren Rijn die voor vandaag gepland was, niet doorging, ben ik maar naar Ekeren en de haven van Antwerpen gereden.
Wel veel treinen gemist doordat de batterijen van mijn fototoestel leeg waren.
Tot overmaat van ramp waren alle oplaadbare batterijen die ik bij had terug plat. Oplaadbeurt was 2 maanden terug.
Sorry voor de slechte foto's, maar daarom zoals steeds, enkel de link naar de foto's:
http://s184.photobucket.com/albums/x212 ... n%20haven/
2008-02-04 Ekeren en haven
Re: 2008-02-04 Ekeren en haven
ben je van in ekeren helemaal naar de leugenberg gewandeld? en trug?
lange wandeling gedaan dan

Vertel daar eens iets over Railion over ijzeren rijn ???Bibke schreef:Omdat de nieuwe trein van Raillion over de IJzeren Rijn die voor vandaag gepland was, niet doorging,
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Met den auto is dat te doen, hé.Robin schreef:ben je van in ekeren helemaal naar de leugenberg gewandeld? en trug?![]()
Ze gan een trein inleggen van Geleen naar Antwerpen haven en terug en die zou gisteren zijn eerste rit doen.dentheo schreef:Vertel daar eens iets over Railion over ijzeren rijn ???Bibke schreef:Omdat de nieuwe trein van Raillion over de IJzeren Rijn die voor vandaag gepland was, niet doorging,
Ik meen gisteren een NS 6500 in Kalmthout gezien te hebben richting Essen..... zou dsat de traktie geweest zijn ?Bibke schreef:Ze gan een trein inleggen van Geleen naar Antwerpen haven en terug en die zou gisteren zijn eerste rit doen.dentheo schreef:Vertel daar eens iets over Railion over ijzeren rijn ???Bibke schreef:Omdat de nieuwe trein van Raillion over de IJzeren Rijn die voor vandaag gepland was, niet doorging,
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
kdacht al, ben zelf uit de geburen dus jaBibke schreef:Met den auto is dat te doen, hé.Robin schreef:ben je van in ekeren helemaal naar de leugenberg gewandeld? en trug?![]()

Ik denk het niet, de bestuurders van Lutteren (Geleen) moeten lijnkennis volgen op het traject Geleen - Antwerpse haven via Neerpelt.[/quote]dentheo schreef:
Ik meen gisteren een NS 6500 in Kalmthout gezien te hebben richting Essen..... zou dsat de traktie geweest zijn ?