Merelbeke

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
gmemd567

Merelbeke

Bericht door gmemd567 »

Hallo,

Weet iemand of er planmatig personentreinen bij station/depot Merelbeke stoppen, en ook in het weekend?

Alvast bedankt.
Bartjedj

Re: Merelbeke

Bericht door Bartjedj »

Deze halte wordt iig regulier bediend door volgende treinen:

L Mechelen-Gent
Ri. Gent xxh29
Ri. Mechelen xxh32

IR Luchthaven-Gent
Ri. Gent xxh22
Ri. Luchthaven xxh36

L Geraardsbergen-Gent
Ri. Gent xxh43
Ri. Geraardsbergen xxh17

Bron: nmbs.be

Verder kunnen er nog P-treinen zijn.

BDJ
gmemd567

Bericht door gmemd567 »

Bedankt voor de info.

Ik heb nog een vraagje. Wat is er eigenlijk in Gent-Zeehaven te vinden aan belgisch treinmaterieel, en hoe kan men daar het best geraken?
enrico8509

Bericht door enrico8509 »

gmemd567 schreef:Bedankt voor de info.

Ik heb nog een vraagje. Wat is er eigenlijk in Gent-Zeehaven te vinden aan belgisch treinmaterieel, en hoe kan men daar het best geraken?
wel in gent zeehaven kan je veel 77/78 bemerken, HLE 23, 22, 25, 26 ook de HLR 91 komt er soms, ook passeert de MW41 er om daar naar Eeklo te gaan. Voor het openbaar vervoer kun je bus 70, 71 en 72 in Gent-Sint-Pieters en Gent-Dampoort(Gent-SP bus perron 12) nemen deze rijden om de 20 minuten. Ze stoppen aan de haven. en hij rijd er net even voorbij om dan naar Oostakker te gaan. (je zal er ongeveer een 20tal minuten opzitten vanuit Gent-Sint-Pieters)
enrico8509

gmemd567 schreef:Hallo,

Weet iemand of er planmatig personentreinen bij station/depot Merelbeke stoppen, en ook in het weekend?

Alvast bedankt.
in het weekend is het beter om te gaan, dan is er meer materieel dat er staat...
nu kan je daar veel werkmaterieel vinden omdat men bezig is Merelbeke te renoveren...
gmemd567

Bericht door gmemd567 »

Ik zal dit weekend eens proberen daar fotos te maken. :)
Staan er eigenlijk nog 51ers in Melle, en kan men die fotograferen?
Bedankt
enrico8509

gmemd567 schreef:Ik zal dit weekend eens proberen daar fotos te maken. :)
Staan er eigenlijk nog 51ers in Melle, en kan men die fotograferen?
Bedankt
ik ga straks naar melle die werktreinen daar op foto zetten. de 51'egers staan in merelbeke achter blokpost weet ik veel (achter de brug, dat is nu in bezit van B-Holding)
gmemd567

Bericht door gmemd567 »

enrico8509 schreef:
gmemd567 schreef:Bedankt voor de info.

wel in gent zeehaven kan je veel 77/78 bemerken, HLE 23, 22, 25, 26 ook de HLR 91 komt er soms, ook passeert de MW41 er om daar naar Eeklo te gaan. Voor het openbaar vervoer kun je bus 70, 71 en 72 in Gent-Sint-Pieters en Gent-Dampoort(Gent-SP bus perron 12) nemen deze rijden om de 20 minuten. Ze stoppen aan de haven. en hij rijd er net even voorbij om dan naar Oostakker te gaan. (je zal er ongeveer een 20tal minuten opzitten vanuit Gent-Sint-Pieters)

Zou je me even de naam van de halte kunnen zeggen die ik het best kan nemen? Het lukt me niet zo goed om op de site van 'de lijn' de passende gegevens de vinden.
Bedankt voor je moeite.
Plaats reactie