TB vergeet te stoppen...

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
thejay
Contacteer:

TB vergeet te stoppen...

Bericht door thejay »

Dag allemaal,

Hilariteit vandaag omdat de bestuurder van de IC Antwerpen -> Gent vanavond 'vergat' van te stoppen in Beveren-Waas...
Dat is te zeggen de trein kwam ongeveer 200 meter voorbij het perron alsnog tot stilstand...
Blijkbaar stond er geen enkel deel van de trein meer langs het perron (ik zat helemaal voorin, dus kon dat niet zien), waarna gelukkig de beslissing genomen kon worden om terug te rijden.

Gelukkig konden de meeste reizigers er nog wel om lachen, hoewel de trein weeral eens beperkt was tot twee stellen MS96 in plaats van drie en er dus tot in de gangpaden volk stond.

Ach, het is weer eens wat anders ;-)

groeten,
thejay
thomaslj

Re: TB vergeet te stoppen...

Bericht door thomaslj »

Ook al meegemaakt: ik denk dan 'iets om thuis te vertellen' & voor de rest ni te druk in maken.. :D
ostbahnhof

Bericht door ostbahnhof »

bij mij kon ie nog net stoppen.
was op lijn 25 antwerpen-brussel.
de bedoeling was van te stopepn in vilvoorde
plots zag ik dat we al bijna aan het peron waren en we reden nog volle gas (m4) toen viel ook zijne frank en we zijn nog gestopt helemaal aan het einde van het perron ;-)
je kan je al voorstellen wat een volksverplaatsing dat teweegbracht....
zij die erin moesten en de anderen die naar de trappen moesten... ;-)
vond het niet erg, spannend is ook tof ;-)
Fles

Bericht door Fles »

Ik heb het in St Mariaburg al eens gehad, vorig jaar of zo. Het schijnt geregeld voor te komen dus :lol:
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Ik heb het al eens voorgehad op één of ander station langsheen L53, sectie Mechelen-Leuven. Tijdens het weekend (als enkel de lokale dienst rijdt) was de TB een station vergeten. Na een telefoontje met TC werd beslist door te rijden naar de volgende halte, waar een uitzonderlijke aansluiting werd voorzien met de dienst in de andere richting. Die moest daarvoor slechts 3 min. extra wachten.

BDJ
Plaats reactie