Lekker tussen de rails

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
paljas

Lekker tussen de rails

Bericht door paljas »

Trainspotterke

Re: Lekker tussen de rails

Bericht door Trainspotterke »

Hier in België zou je al meteen de memorborstel tegen je knikker hebben. :P
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Ik denk eerder dat het een montage is.
De bestuurder rijd gewoon door :o
Wover

Bericht door Wover »

Nee, je hoort duidelijk de claxon en de piepende remmen aan het einde van het filmpje. En je ziet ook de schaduw van de trein op het gezicht van de betrokkene.

Het enige waardoor ik twijfel is het feit dat de camera gewoon blijft liggen, terwijl die door de luchtverplaatsing zou moeten omwaaien of weggekatapulteerd worden.
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Wover schreef:Nee, je hoort duidelijk de claxon en de piepende remmen aan het einde van het filmpje. En je ziet ook de schaduw van de trein op het gezicht van de betrokkene.

Het enige waardoor ik twijfel is het feit dat de camera gewoon blijft liggen, terwijl die door de luchtverplaatsing zou moeten omwaaien of weggekatapulteerd worden.
Ok, daar had ik eerlijk gezegd niet zo op gelet.

De camera kan vastgehangen/vastgezet zijn op één of andere manier
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Goe bezig... als dat echt is en een nieuwe trend gaat worden gaan er nog doden vallen in ons Belgenlandje.
KB

Bericht door KB »

Ik was al aan het hopen dat het een trein was met klassieke wc's en dat er net op tijd iemand de wc doortrok ...
L'union fait la force.
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Trainspotterke schreef:Hier in België zou je al meteen de memorborstel tegen je knikker hebben. :P
Ja en dat zou toch best pijnlijk zijn, zo'n ijzeren borstel. :twisted:
KB schreef:Ik was al aan het hopen dat het een trein was met klassieke wc's en dat er net op tijd iemand de wc doortrok ...
haha ik moet er niet aan denken :P
Peche

Bericht door Peche »

sncf-sncb schreef:
Trainspotterke schreef:Hier in België zou je al meteen de memorborstel tegen je knikker hebben. :P
Ja en dat zou toch best pijnlijk zijn, zo'n ijzeren borstel. :twisted:
KB schreef:Ik was al aan het hopen dat het een trein was met klassieke wc's en dat er net op tijd iemand de wc doortrok ...
haha ik moet er niet aan denken :P
Hahaaaah, dan heb je mooie kleren aan zijn die mooi gereten.
En heb je misschien stront in je gezicht...
Leuke weddenschap voor vrienden? Kan men nog lachen :P
Wover

Bericht door Wover »

Ik denk dat er meer dan zijn kleren aan stukken gereten zal zijn. Heb al verhalen gehoord van een arbeider die onoplettend was maar zich toch net op tijd tussen de sporen heeft kunnen vallen (beste reflex, voor opzij te gaan heb je meestal geen tijd) waardoor hij zijn leven wel heeft gered, maar zijn rug was volledig opengereten en zijn ruggegraat was zichtbaar.
Steven

Bericht door Steven »

in 2007 heeft een vrouw van 61 zelfmoord willen plegen op de 124 en ze is er met verloren schoenen en verloren handtas van afgekomen, ze lag ook in het langs van het spoor (klassiekje er over). de vrouw in kwestie moet wel heel slank geweest zijn was de conclussie. zoniet heb je idd al de telocborstel tegen uw lichaam en aangezien die metalen haartjes hebben ....
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik vond het eigenlijk wel nog grappig toen ik las dat de man in kwestie er alleen wat schrammen en een buil aan had overgehouden. Die buil had hij gekregen toen hij zich wou rechtzetten en tegen de onderkant van de trein stootte. :lol:
e49memling

Bericht door e49memling »

Dietrich schreef:Goe bezig... als dat echt is en een nieuwe trend gaat worden gaan er nog doden vallen in ons Belgenlandje.
natuurlijke selectie, de idioten ervantussen :twisted: :twisted: :twisted:
dentheo

Bericht door dentheo »

Steven schreef:in 2007 heeft een vrouw van 61 zelfmoord willen plegen op de 124 en ze is er met verloren schoenen en verloren handtas van afgekomen, ze lag ook in het langs van het spoor (klassiekje er over). de vrouw in kwestie moet wel heel slank geweest zijn was de conclussie. zoniet heb je idd al de telocborstel tegen uw lichaam en aangezien die metalen haartjes hebben ....
op Lijn 12 heeft een vrouw het vier keer geprobeerd.... toen is het gelukt.
Wandelde steeds rustig naar huis... Lag waarschijnlijk niet in het midden , dus naast borstel...
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie